BUBUs utworzono 28 marca 2016 utworzono 28 marca 2016 Witam, mam problem z konfiguracją połączenia z internetem w routerze Netis DL4322D. Po twardym resecie korzystam z Quick Start i ustawiam dane według usługodawcy (Orange). Zapisuję dane oraz resetuję router. Na routerze zapala się dioda Internet, jednak po połączeniu (bez różnicy, czy za pomocą kabla czy wifi) jest brak dostępu do internetu. Co jest nie tak? Czy może w routerze Netis trzeba jeszcze coś włączyć? Router wykrywa urządzenia połączone do niego.
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 Po twardym resecie korzystam z Quick Start i ustawiam dane według usługodawcy (Orange) Jakie zostały wpisane DNSY ?
BUBUs komentarz 28 marca 2016 Autor komentarz 28 marca 2016 Takie jak podał Orange: 194.204.159.1 194.204.152.34
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 PINGI przechodzą w wierszu polecenia komputera ?
BUBUs komentarz 28 marca 2016 Autor komentarz 28 marca 2016 Jeśli przez rejestracja rozumiesz mój login do Orange, to tak.
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 Jeśli przez rejestracja rozumiesz mój login do Orange, to tak. Czyli teraz wpisałes w Netisie teraz login rejestracja@neostrada.pl hasło rejestracja ?
BUBUs komentarz 28 marca 2016 Autor komentarz 28 marca 2016 Nie. Wpisałem login i hasło, które już wcześniej otrzymałem od Orange.
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 http://www.orange.pl/kid,4004241979,id,4004242582,title,Jak-podlaczyc-i-skonfigurowac-modem,helparticle.html Reszta parametrów rowniez od Orange wpisana ?
BUBUs komentarz 28 marca 2016 Autor komentarz 28 marca 2016 Jedyne co nie wiem jak tam ustawić, to Annex A. W ustawieniach jedyne co znalazłem, to Annex M oraz Annex L. Rreszta taka sama
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 Jedyne co nie wiem jak tam ustawić, to Annex A Powinna być , chyba ze router wymaga aktualizacji softu .
BUBUs komentarz 28 marca 2016 Autor komentarz 28 marca 2016 Jutro już zobaczę. Poprzednio router był poprawnie skonfigurowany, wszystko działało, a firmware z tego co pamietam, nie był wgrywany.
politolog komentarz 28 marca 2016 komentarz 28 marca 2016 Poprzednio router był poprawnie skonfigurowany, wszystko działało W Orange nie ma na tym łączu awarii ? Był kontakt z infolinią / u siebie widzą pozytywny test połączenia ?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.