x-kom hosting

Duży ping i wolny internet

czarus686
utworzono
utworzono

Witam

Posiadam internet z Orange 10mbps, router sagemcom fast 2704.

Problem jest taki, że gdy nikt nie korzysta z internetu w domu to mam ping 80-120 (i tak wysoki) w grach bez otwartych dodatkowych stron a gdy ktoś wejdzie na internet z innego urządzenia to zaczyna skakać do 200-300 i zaczynam teleportować się w grach... Jeszcze jak komuś się zachce obejrzeć filmik na yt to nawet 1000 pingu mogę zobaczyć na tabeli. Problem mam od ponad miesiąca chociaż wcześniej też były małe problemy, ze 2tyg temu internet się rozłączał więc przyszedł technik i to naprawił. Dołączam myślę, że potrzebne screeny.[attachment=47835:net.png][attachment=47836:NET2.png]

 

 

Krótko mówiąc nie da się normalnie płynnie pograć a tyle nerwów tracę podczas gry, że szok.

Jak potrzebne są jakieś informację to chętnie je podam.

Pozdrawiam

politolog
komentarz
komentarz

Zaznacz tylko  modulację ADSL 2 plus . Zapisz i zrestartuj tego SagemComa ( wyłącz na  5 minut z prądu ) 

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz (edytowane)

[attachment=47839:Bez tytułu.png]Cały czas tak samo

(prawy górny róg się nie załadował ale tak samo jest)

politolog
komentarz
komentarz

Pusc PING do onet.pl oraz google.pl , wynik wrzuc tutaj . Upstream dalej jest kiepski ? 

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz (edytowane)

Onet a zaraz edytuje i dam google [attachment=47840:onet.png]

I google.pl [attachment=47841:ggl.png]

Tak upstream nadal 255

politolog
komentarz
komentarz

Zadzwon do Orange niech podadzą Tobie parametry Sygnału oraz Szumu na linii  jakie widzą u siebie ( zapisz je i napisz tutaj )   . Mogą też zresetowac port na centrali dla Ciebie . Co technik naprawial ostatnio u ciebie ? Resetowal tego SagemComa , poprawiał instalację ( gniazdko itp ) . 

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Tamte testy robiłem gdy gra byłą włączona, więc wyłączyłem i daje jeszcze raz onet --> [attachment=47842:OOO.png]

google --> [attachment=47843:AA.png]

 

Jak był technik to akurat ja wróciłem do domu a on 2minutki później wyjechał, ale on nic w domu nie robił. Za chwilkę zadzwonię.


To mam spytać obsługi o parametry sygnału, szum na linii jakie widzą u mnie i żeby zrestartowali port na centrali dla mnie tak? Będę musiał im podawać jakieś informacje, ip czy cokolwiek ?


Jestem umówiony na 15:30, więc zadzwonię gdy wrócę i może Pan mi napisać dokładniej o tym połączeniu.

politolog
komentarz
komentarz

Podajesz Identyfikator Neostrady lub numer telefonu stacjonarnego i na kogo jest  ta Neostrada . Do konsultantki/Konsultanta mówisz , żeby podali parametry na jakich synchronizuje się  Twój SagemCom . Spytaj tez co ostatnio w zgłoszeniu napisał technik podczas interwencji . 

 

 

zrestartowali port na centrali dla mnie tak

TAK

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Dobra dzwoniłem i spytałem o tą synchronizację i Pan powiedział, że mi wyśle to sms także tutaj cały cytat "Annex A, protokół PPPoE enkapsulacja: LLC uwierzytelnianie: PAP/CHAP, VPI: 0, VCI: 35, DNS: 194.204.159.1, 194.204.152.34" i spytałem o te parametry sygnału to 12mega do mnie i 35 do nich. A technik coś się nie rozpisał oraz ja mało usłyszałem i tylko 3metry kable coś zrobił (telefon stacjonarny mi szumi) 

Mam nadzieję, że to coś pomoże.

Pozdrawiam

politolog
komentarz
komentarz

Dobra dzwoniłem i spytałem o tą synchronizację i Pan powiedział, że mi wyśle to sms także tutaj cały cytat
Kompletne nieporozumienie bo nie konfigurujemy modemu/routera ADSL .

(telefon stacjonarny mi szumi) 

Dalej telefon szumi ? 

Zresetował ten konsultant chociaż port na centrali ? 

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Telefon od jakiegoś czasu szumi cały czas

I powiedział, że zresetował

politolog
komentarz
komentarz

W takim razie należy zgłosić problem z telefonem ( szumy na linii ) oraz z internetem ( słaby Upstream oraz duży PING ) . Wtedy trzeba poczekać na  interwencję techników .

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Ok, czyli jutro mam zadzwonić i zgłosić te problemy i powiedzieć żeby zainterweniowali technicy
Bo przez telefon nic nie zrobią tak?

politolog
komentarz
komentarz

Ok, czyli jutro mam zadzwonić i zgłosić te problemy i powiedzieć żeby zainterweniowali technicy Bo przez telefon nic nie zrobią tak?

Przez telefon zgłosić sprawę , i niech interweniują technicy .

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz (edytowane)

Rozmawiałem wczoraj i konsultant zrobił co w jego mocy a jak się nic nie zmieni do dziś to zadzwonić mam jeszcze raz i teraz już techników poprosić. Za chwilę zadzwonię, ale mam jeszcze 1 pytanie czy jeżeli podczas gry ktoś zacznie oglądać coś na yt i mi zacznie skakać ping już bardzo wysoko to czy to jest normalne ?


@edit W ciągu 72h technicy powinni się zjawić i naprawić te błędy. Jak będzie po wszystkim to napisze :)

politolog
komentarz
komentarz

Rozmawiałem wczoraj i konsultant zrobił co w jego mocy a jak się nic nie zmieni do dziś to zadzwonić
Brzydko mówiąc spławił klienta . 

1 pytanie czy jeżeli podczas gry ktoś zacznie oglądać coś na yt i mi zacznie skakać ping już bardzo wysoko to czy to jest normalne ?
PING NIGDY nie powinien przekroczyć 100 ms . Co do Youtube w Orange ZAWSZE był z tym problem ( promują Daylimotion , francuski serwis ) . 
  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Był technik i upload się poprawił chociaż nie wiem czy to on czy kilka chwil wcześniej coś na centrali nie poprawili ale może i on to naprawił. Pytałem o ping to wszedł w cmd i tam pingował wp.pl i jakieś swoje ip powpisywał u niego wszystko ok, podałem mu ip przypadkowego prywatnego serwera do cs'a to było od 80 do 90 pingu. Powiedział, że to wina tego, że serwer jest nie z polski itp (serwer z polskiej strony brałem). Wspominał, że do gier trzeba było wziąć dsl bodajże a nie neostrade no ale internet mam już 3 lata za rok kończy się umowa. Coś trochę podejrzanie gadał ale to tylko chyba moja opinia. Mówił, że coś ostatnio było kilka o ten ping zgłoszeń i winą jest jakaś awaria od nich. 

Powiedział mi żebym pisał do orange przez fb w sprawie tego pingu.

politolog
komentarz
komentarz

DSL jest bardziej skierowana dla firm , usluga dosc droga .Po interwencji technika Upstream wrocil do normy ? I czy PING znaczaco sie poprawil ? Szumu/zaklocen nie ma w telefonie stacjonarnym ?

  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Nie wiem co się stało ale ping spadł przed chwilą. Jeszcze ze 2 godzinki temu miałem ok.100 w grze a teraz jest prawie stałe 60-80. 

Upstream jest też ok 1240kbps.

Na telefonie nie ma szumów.

politolog
komentarz
komentarz

Jeszcze ze 2 godzinki temu miałem ok.100 w grze a teraz jest prawie stałe 60-80. 
Możesz już normalnie grać ? Problem rozwiązany całkowicie ? 
  • Dobra wypowiedź 1
czarus686
komentarz
komentarz

Jutro jak będzie ok to powinien być rozwiązany z pingiem, ale streamy na twitchu co 5sec się ładują ;/

politolog
komentarz
komentarz

Jutro jak będzie ok to powinien być rozwiązany z pingiem, ale streamy na twitchu co 5sec się ładują
Można jeszcze z Orange powalczyć o kodowanie FAST . 
  • 2 tygodnie później...
czarus686
komentarz
komentarz

Problem od kilku dni jest ten sam. Umowę mam do marca 2017 :( Kolega też wyzywa ten orange bo to porażka ten internet, nie wiem co robić z tym :/

czarus686
komentarz
komentarz

Proszę o pomoc 

Dlaczego nie mogę obejrzeć streama w dobrej jakości nawet jeżeli nikt nie korzysta z internetu? Za chwilę Polacy grają a ja nie mogę bez ścin oglądać :(

politolog
komentarz
komentarz

Dlaczego nie mogę obejrzeć streama w dobrej jakości nawet jeżeli nikt nie korzysta z internetu?
Niestety nie magicznego guzika . Upstream znowu spadł ? 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.