iR5 utworzono 7 lutego 2016 utworzono 7 lutego 2016 Witajcie. Od kilku miesięcy posiadam internet z Vectry. Wszystko ok i fajnie na umowie 100/10 wyciągam nawet 144/9. Lecz od 2 dni wisi mi 9/9. Problem jest po kablu, a po wifi to nawet lepiej nie mówić ; > . I pojawia się pytanie czy ktoś jeszcze posiada takowy problem i co mogę zrobić?
politolog komentarz 7 lutego 2016 komentarz 7 lutego 2016 Lecz od 2 dni wisi mi 9/9. Zgłos to do VECTRY . Masz kilka komputerów/urzadzen wiec problem u ciebie raczej odpada .
AlfaBeta komentarz 9 lutego 2016 komentarz 9 lutego 2016 Problemem może być też przecież ruter jeżeli do niego masz podłączony kabel. Nie wiem jak to wygląda u Vectry, czy mają oni modem WI-Fi czy osobno dokupywałeś. Jeżeli modem i ruter są rozdzielone to polecam podłączyć bezpośrednio i sprawdzić czy czasem nie jest lepiej.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.