filip1127 utworzono 5 lutego 2016 utworzono 5 lutego 2016 Witam, Mam następujący problem. Posiadam Excela 2007. W arkuszu mam pełno danych (wszystkie są w tabeli A) cały arkusz ma około 170tyś wierszy z różnymi danymi. Potrzebuję pozbyć się wszystkich duplikatów jednak nie mogę ponieważ znaczną część danych jest po przecinku i excel nie potrafi ich wykryć wygląda to tak: A2: dane1,dane2,dane3 A3: dane1,dane3 A4: dane3 A5: dane2 Jak wiadomo excel potrafi znaleźć tylko takie same wiesze w danej kolumnie a u mnie często się one różnią. Czy ma ktoś jakiś pomysł albo wie jak to rozwiązać? Proszę o pomoc. (mam nadzieje, że dobrze określiłem problem . Dodam, że wszystkie sposoby na usuwanie duplikatów co były na suporcie excela zostały wypróbowane :))
Matematyk0 komentarz 5 lutego 2016 komentarz 5 lutego 2016 Zaznacz dane, wyeksportuj do .txt, rozdzielając przecinkiem, zaimportuj do nowego arkusza i wszystkie powinny być porozdzielane :) Ewentualnie możesz to zrobić przez accessa, eksport do .txt, import w accessie i pominąć duplikaty przy imporcie albo pobawić się kwerendami :)
filip1127 komentarz 8 lutego 2016 Autor komentarz 8 lutego 2016 Udało mi się rozdzielić jednak dalej excel nie może usunąć duplikatów. Wiersze w dalszym ciągu są inne. Wygląda to teraz tak: A2 Dane1 Dane2 Dane3 A3 Dane3 A4 Dane2 Dane1 A5 Dane3 A można zrobić tak aby wszystkie dane rozdzielone spacją były w jednej tabelce pod sobą A2 Dane1 A3 Dane2 A4 Dane3 A5 Dane3 itd... Wtedy excel wykrył by duplikaty.
Matematyk0 komentarz 8 lutego 2016 komentarz 8 lutego 2016 (edytowane) Jeżeli nie masz zbyt wielu kolumn, możesz je pojedynczo poprzenosić na sam koniec pierwszej kolumny. Wtedy albo przeciągnąć myszką, albo zaznaczasz kolumnę, wytnij, przechodzisz do pierwszej, ctrl+end, wklej i tak z każdą kolumną.. 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.