limakowy utworzono 21 stycznia 2016 utworzono 21 stycznia 2016 Witam. Wysłałem moją kartę graficzną kupioną w sklepie morele.net (msi gtx 950) na reklamacje już 32 dni temu. Lecz dopiero 5 dni temu wysłali ją do producenta... i nadal nie została przeprowadzona diagnoza. Nie mogę już dłużej czekać. Jak poprosić ich o zwrot pieniędzy. Gdzieś czytałem w regulaminie że po 30 dniach mam prawo do zażądania od nich zwrotu pieniędzy.
cinomatic komentarz 15 marca 2016 komentarz 15 marca 2016 no to skoro gdzies to czytales to znajdz to jeszcze raz i sie na to powolaj
maxxam11 komentarz 17 marca 2016 komentarz 17 marca 2016 Do 14 dni sprzedający ma OBOWIĄZEK poinformować Cię o tym, czy zatwierdza Twoją reklamację czy nie. Jeżeli owe 14 dni minęło, a Ty nie otrzymałeś zawiadomienia to zgadza się na zaakceptowanie Twoich warunków podanych w reklamacji. Takie jest polskie prawo.
cinomatic komentarz 17 marca 2016 komentarz 17 marca 2016 Ale konsumenckie a nie gwarancyjne. Doczytaj...
maxxam11 komentarz 17 marca 2016 komentarz 17 marca 2016 Jeżeli oddawał ją na reklamację to takie ma taka jest sprawa jak wcześniej wspomniałem. Jeżeli oddawał na gwarancję (a wbrew pozorom to nie jest to samo) to warunki ustala sklep w tym przypadku morele.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.