limakowy utworzono 20 stycznia 2016 utworzono 20 stycznia 2016 Witam, złożyłem sobie zestaw komputerowy z morele.net. No.. już z 1.5 mies. temu. No ale okazało się że karta graficzna ma wadę fabryczną. Więc wysłałem im kartę dnia 2015-12-21 w celu reklamacji. Dopiero kilka dni temu status zmienił się na [5_S1] Wysłany do serwisu Producenta/Dystrybutora. Dowiedziałem się że po 30 dniach od złożenia reklamacji mogę żądać zwrotu pieniędzy. To prawda? No bo jeżeli po 25 dniach kartę wysyłają dopiero do serwisu Producenta/Dystrybutora (A zgaduje że to nie w polsce) to ile masz jeszcze czekać, aż przyjdzie im ta karta w celu diagnozy, no i pewnie diagnoza potrwa następne dwa tygodnie, potem wysyłka spowrotem do Centrali morele i do mnie ? Nie chce czekać 2-3 miesięcy na kartę. Jestem zdenerwowany, dużo nerwów straciłem już przez tą sytuacje. Prowadzę swój kanał na youtube, nie jakiś mały. Obiecałem widzom że jak przyjdzie mi komputer to zacznę częściej wrzucać filmy. A tu nic.. Napiszcie mi czy mogę żądać od nich zwrotu pieniędzy po 30 dniach od złożenia reklamacji, i co im napisać żeby zwrócili mi pieniądze. PS: Nie wiem czy dobra kategoria.
Wojtek morele.net komentarz 21 stycznia 2016 komentarz 21 stycznia 2016 Cześć Limakowy - podrzuć mi nr zamówienia i nr reklamacji, postaram się pomóc w szybszej realizacji reklamacji!
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.