x-kom hosting

Intel Core 2 duo E6650 2.33GHz

!@#RbK#@!
utworzono
utworzono

no tak zaczniemy od tego:

Intel Core 2 Duo E6650 2.33GHz

Intel Dragontail Peak DP35DP

Kingston KTC1G-UDIMM 1GB x2

Radeon X1650 Series (512 MB)

Windows Vista Home Premium 32bit

i chodzi glownie o podkrecenie troszke procka moze cos wiecej jestem calkowicie zielony w tym i zabardzo nie wiem co i jak jesli chodzi o temperatury to program:Everest Ultimate Edition pokazuje mi:

Temperatura 1 rdzen: 45 a drugi 48

Temperatuta procesor graficzny: 63

Otoczenie procesora graficznego: 52

ST3320620NS: 42 <-- nie wiem co to :/

Napiecie rdzenia procesora 1,2

chodzi o wmiare dokladny poradnik lub dokladne wytlumaczenie co mam zrobic i czy jest jakies ryzyko? komputer byl skladany w sklepie i dostarczony mi w calosci dodalem tam kilka kart czy czegos tam jak potrzeba wiecej info to pisac

zgory dzieki

snip91
komentarz
komentarz
ST3320620NS: 42 <-- nie wiem co to :/

To temperatura HDD.

Temperatura procka w normie. Sprawdź wszystkie temperatury w stresie.

!@#RbK#@!
komentarz
komentarz

tzn jak? grajac czy cos?

snip91
komentarz
komentarz

Obciąż procek, np. Everestem. Włącz System Stability Test. Niech pochodzi jakąś godzinkę.

!@#RbK#@!
komentarz
komentarz

aktualnie mam tak

f0f445fe25ac0c3c.jpg

watpie zeby sie zmienilo skoro juz od dluzszego czasu ani troche sie nie zmienia jeszcze moge potrzymac ale zbyt szybki pc teraz to nie jest i nie moge ogladac Tv jak by ktos powiedzial czy moge przestac juz to byl bym wdzieczny narazie trzybam tak jak mi powiedziano 1h

snip91
komentarz
komentarz

Temperatura dość wysoka. Ja bym nie radził kręcić bez zmiany chłodzenia. Możesz wyczyścić to co masz i zmienić pastę na jakąś porządną, powinny temp. trochę spaść.

!@#RbK#@!
komentarz
komentarz

dzieki glownie pytalem sie na przyszlosc bo narazie starczy przeczyscic to i tak przeczyszcze zawsze to robie co jakis 1 miesiac, zastanowie sie nad pasta

Han
komentarz
komentarz

Polecam paste Zalman STG-1