x-kom hosting

Pomoc w podkręceniu Pentium D 3,00GHz "925"

jackas999
utworzono
utworzono

Pomoc w podkręceniu Pentium D 3,00GHz "925" dual core ,nie znam się na tym ale słyszałem że to proste.

Ile bym mógł wyciągnąc z tego procka?? i czy jest to wogle możliwe z moim prockiem i czy jest to bezpieczne ???

Moja płyta to Asus P5VDC-TVM/SE

zasilacz 400W

Darade jakos go podkręcic ?? I co można jeszcze podkręcic w kompie???

Foq66
komentarz
komentarz

Jakiej firmy zasilacz??Jakie temperatury masz na procesorze??Jak chcesz mocno krecic musisz zmienic chlodzenie.

jackas999
komentarz
komentarz

zasilacz to: powerfox PF-400 PPC, 400W

procek ma różnie od 10 C do 40 C.

niechcem mocno kręcic procka, a ile można by było wyciągnąc tak średnio z niego???

czy ta płyta nadaje się do podkręcania????

snip91
komentarz
komentarz

Najpierw wymień zasilacz, bo ten jest słaby i syfiasty. Proponuję Chieftec GPS 450W.

Pentium D to grzałka. 40'C to ty możesz mieć ale w idle, w stresie pewnie pod 60'C podchodzi. Do jego OC raczej trzeba kupić lepsze chłodzenie niż BOX.

Gość
komentarz
komentarz

Ale zaraz - ludzie - nie piszcie wszędzie, że PD to grzałka. Pentium D dzieli się na Pentium D 8xx i Pentium D 9xx. Pierwszy jest w 0.9nm, drugi w 0.65 - jest chłodniejszy.

Oczywiście jak wspomnieliście do kręcenia przydałoby się wymienić chłodzenie, ale jak autor tematu nie ma zamiaru robić więcej niż 3.4-3.5GHz to wystarczyłby dobry przeciąg w budzie zrobić, zmienić pastę na procku i ujdzie,

Gość
komentarz
komentarz

No dla mnie wystarczyło by te 3,5 GHz wyciągnąc z tego procka ,

pomogł by mi ktoś to zrobic ???

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie