x-kom hosting

Jaki internet wybrać na 3 komputery?

corel3
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, na początku chciałbym powiedzieć, że jestem w tym zielony, więc tak, mam pytanie odnośnie internetu, a dokładnie jaki wybrać, co polecacie ? Ogólnie z tego internetu miałyby korzystać 3 komputery (Z bratem gram w cs:go), siostra często pobiera filmy... Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie :D Oczywiście z jednego modemu 3 kable..  Chciałbym żeby ping nie przekraczał 30-40.. Co sądzicie o vectrze - internet 100mb/s, prędkość wysyłania do 10mb/s, druga opcja to Netia również 100mb/s.... Z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedź :) Pozdrawiam. 

 

Głównie rozchodzi się o ping, bo aktualnie mam po 80-90 i ciężko tak grać :/ 

politolog
komentarz
komentarz

Co sądzicie o vectrze - internet 100mb/s, prędkość wysyłania do 10mb/s

Bierz Vectrę 100 Mb/s , lepsza jest kablówka jezeli o PING ,

druga opcja to Netia również 100mb/s
To pewnie te same kabelki co Orange/Neostrada gdzie PING dochodzi do 100 . 
  • Dobra wypowiedź 1
corel3
komentarz
komentarz

 

Bierz Vectrę 100 Mb/s , lepsza jest kablówka jezeli o PING ,

A wiesz może, jaki ping (tak +/-) może być z tym 100mbs ? 

politolog
komentarz
komentarz

A wiesz może, jaki ping (tak +/-) może być z tym 100mbs

Jak będziesz w dobrej lokalizacji ( chodzi o infrastrukturę Vectry ) PING nie powinen przekroczyc 25/30 ms . 

  • Dobra wypowiedź 1
corel3
komentarz
komentarz

Ok, dzięki za odp. :) 

Przemo8
komentarz
komentarz

Ja mam neta w oparciu o technologię wi-fi (sieć radiowa) i naprawdę jestem zadowolony bardzo. Bezawaryjny. W przeciągu 7 lat raz tylko nie było połączenia przez około 2 godziny. śmiga rewelacyjnie, 10 Mbit, płacę za niego 47 zł na miesiąc, więc żadna fortuna. W porównaniu z tymi wszystkimi netami komórkowymi, to można je o ścianę rozbić... Nienawidzę, jak mi się kółeczko ładowania strony kręci przez pół godziny, a takie sytuacje widzę już tylko u kolegi:-)