x-kom hosting

"Kompletowanie dźwięku" w komputerze czyli kupno karty dźwiękowej i głośników

Miszczuniu
utworzono
utworzono

Witam pięknie wszystkich użytkowników!

Z zamiarem poprawy jakości dźwięku w swoim komputerze zmagam się od początku roku. W zeszłym nie wystarczyło środków $$$ ze względu na wymianę samego komputera. Od razu pragnę zaznaczyć, że "delikatnie" strzeliłem sobie w stopę, ponieważ kupiłem już słuchawki Audio-Technica ATH-M50X. Tylko co mi po dobrych słuchawkach jak mam wyłącznie zintegrowaną kartę dźwiękową (płyta główna asus B85M-G)...? Przeglądałem różne karty dźwiękowe. Ponieważ jestem zielony w temacie, zwracam się do Was o pomoc. Którą wybrać? Myślałem o poniższych:

http://www.morele.net/karta-dzwiekowa-asus-xonar-d2-pm-426396/

http://www.morele.net/karta-dzwiekowa-asus-xonar-d2x-xdt-434958/

http://www.morele.net/karta-dzwiekowa-asus-xonar-phoebus-593706/#div4

Pragnę zaznaczyć, że wszystkie powyższe typy to wyłącznie luźne propozycje. Być może polecicie inną? Lepszą? Tańszą o wystarczających parametrach? Budżet: ciężko powiedzieć :P 600-700 zł.

Druga kwestia do rozstrzygnięcia to kupno głośników. Tutaj nie podaję żadnych typów. Zdaję się na Waszą wiedzę, doświadczenie i podpowiedzi. Zaznaczę jedynie, że chciałbym głośniki w układzie 2.1

Z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem oraz każdą odpowiedź :szacunek:

Pozdrawiam!!!

 

Miszczuniu
komentarz
komentarz