x-kom hosting

(nie wiem ile) drukarka do domu

Mioka
utworzono
utworzono

Szukam możliwie najlepszej drukarki, moje wymagania:
-tania w eksploatacji (tanie tusze)
-dobra jakość (żeby się nie psuła, wytrzymała kilka lat - to zakup na jak najdłużej)
-cena - teoretycznie nie ma górnej poprzeczki, ale wiadomo im taniej tym lepiej ;) najważniejszy jest stosunek cena/jakość
-Drukarka nie będzie mocno eksploatowana, kilka - kilkanaście stron tygodniowo, okazjonalnie więcej. Dlatego nie zależy mi na szybkości wydruku.
-skaner
-drukowanie w kolorach

fikusik
komentarz
komentarz

może brother, bardzo popularny a jednocześnie bez problemu dostaniesza dobrej jakosći zamieniki w dobrej cenie, przemyśl sprawę.

  • Dobra wypowiedź 1
Mioka
komentarz
komentarz

Dzięki za propozycję, nie mam dobrego doświadczenia z zamiennikami, więc wolałbym oryginalne tusze, ale przemyślę sprawę ;)
A polecisz jakis konkretny model drukarki?

fikusik
komentarz
komentarz

myślę, że powinienieś rozważyć zakup zamiennikó, są dobrej jakości, wydajne, a do tego często jakosć na takim samym poziomie jak oryginały, miałeś jakiś powód żeby zniechęcić się do zamienników?

Mioka
komentarz
komentarz

Jedna drukarka po włożeniu do niej zamienników drukowała raz dobrze, a raz źle. Gdy zmieniono tusze na oryginalne, to zaczęła znów drukować dobrze. A polecasz jakiś konkretny model tego brothera?

fikusik
komentarz
komentarz

wiesz pytanie brzmi jakiej jakości zamienniki kupiłeś, czy jakiegoś dobrego producenta czy jakieś najtańsze w sieci?

Mioka
komentarz
komentarz

Kupowałem w jakimś osiedlowym sklepie, nie pamiętam nazwy.

Jednak pomińmy już sprawę zamienników - jesteś w stanie polecić jakiś konkretny model drukarki?

fikusik
komentarz
komentarz