x-kom hosting

Wybranie kierunku informatyki

VoSooler
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam! Jestem juz 2 miesiace w technikum informatycznym i chcialbym dalej dazyc w tym celu, po technikum na pewno chce isc na uniwerek lub polibuda, poniewaz o komputerze duzo wiem i duzo potrafię robic i to przede wszystkim bardzo lubie. Tylko mam dylemat w co isc programowanie czy strony internetowe. Na pewno nie pojde w grafikę, bo nie mam umiejetnosci do tego i mnie to nie kreci. Co byscie mi bardziej polecili programowanko czy tworzenie stron? :) Pozdrawiam !

ValiooX
komentarz
komentarz

To jest wszystko zależne od tego co Ci lepiej wychodzi.

 

Programowanie to siedzenie w kodzie, a w przypadku stron dochodzi do tego jeszcze MySQL.

 

Ja mimo, że bardziej mi podchodzi programowanie to tworzenie stron nie stanowi mi problemu z umiejętnościami programowania w jakimś tam zakresie.

Sadysta
komentarz
komentarz

Poniekąd tworzenie stron to programowanie :P

Masz jeszcze ponad 2 lata aby się namyślić - przez ten czas możesz zacząć uczyć się programowania i tworzenia stron - zobaczyć co Ci lepiej idzie i do czego Cę ciągnie.

Ja osobiście bym polecił Ci programowanie - bo jak opanujesz 1 język to później z innymi będzie z górki  a tym bardziej z jakimś htmlem czy js.

VoSooler
komentarz
komentarz

Ok to np. od teraz chcę się uczyć programowania. Od czego mam zacząć?

nitro07
komentarz
komentarz

Jeśli nie masz zmysłu graficznego to tworzenie kompletnych stron internetowych lepiej sobie odpuść.

 

Osobiście studiowałem programowanie, ale pod koniec studiów przeszedł mi zapał do tego. Obecnie pracuję i specjalizuje się w administrowaniu systemami, serwerami i sieciami oraz bezpieczeństwo i zarządzanie IT. 

 

Jeśli masz smykałkę do programowania i nie masz problemów z matematyką to jak najbardziej jest to dobry kierunek.

VoSooler
komentarz
komentarz

Mozecie od powiedziec od czego mam zaczac? Czego mam sie uczyc?

Sadysta
komentarz
komentarz (edytowane)