Ten post jest popularny. NojmaN utworzono 29 września 2015 Ten post jest popularny. utworzono 29 września 2015 (edytowane) Przestała mi stykać lewa słuchawka w Sound Blaster Tactic3D Fury, problemem jest zapewne luźny kabelek w środku kabla od strony wejścia jack 3.5. Data zgłoszenia: 2015-09-16 15:18:36 Data startu zgłoszenia: 2015-09-17 12:13:36 Aktualny status: [2_P1] Towar przyjęty w NetPunkcie - od Klienta, i ten status się nie zmienia od tamtego dnia a Pani która przyjmowała słuchawki zapewniła mnie że wyślę je jutro do centrali. Data: 2015-09-28 17:07:41 Wysłałem zapytanie kiedy będzie można odebrać słuchawki Dostałem bardzo żenującą odpowiedź, coś w stylu "Pierd.... się, niech se klient czeka." czyli wnioskując na domysłach mam być cierpliwym i czekać do przyszłego roku ? a może kilka dni. Brak konkretów. A to odpiedź sklepu: Data: 2015-09-29 11:26:32 Witam serdecznie, bardzo prosimy o cierpliwość. Jak tylko towar zostanie naprawiony/wymieniony, skontaktujemy się z Panem. Pozdrawiam serdecznie. Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta. Podstawa prawna: art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego. Mam nadzieję że pilnujecie terminów bo odniosłem inne wrażenie. Termin, czyli do 6.10.2015 EDIT: Niecałe 4h po napisaniu tematu : [2_P2] Towar wysłany do Centrali z NetPunktu przypadek ? 2
Igorrodz komentarz 1 października 2015 komentarz 1 października 2015 Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta. Podstawa prawna: art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego. Jesli nie dotrzymano terminów poinformuj o tym Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów w Twoim Powiecie. przypadek ? Nie sądzę... ;)
NojmaN komentarz 9 października 2015 Autor komentarz 9 października 2015 (edytowane) Niby jest wysłany do serwisu Producenta/Dystrybutora Orientujecie się kto naprawia Creative ? bo chciałbym się z nimi skontaktować i upewnić czy aby na pewno zostały wysłane. Z tego co się dowiedziałem to po 14 dniach mam prawo zażądać 1.Wymianu towaru na nowy 2.Zwrotu gotówki 3.Jeśli nie mają tego samego sprzętu na stanie, ewentualnie wymienić na inny w podobnej cenie.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.