x-kom hosting

morele.net dotrzymują terminów gwarancji ?

Igorrodz
komentarz
komentarz

Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta. Podstawa prawna: art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego.

Jesli nie dotrzymano terminów poinformuj o tym Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów w Twoim Powiecie.

 

przypadek ?

Nie sądzę... ;)

  • 2 tygodnie później...
NojmaN
komentarz
komentarz (edytowane)

Niby jest wysłany do serwisu Producenta/Dystrybutora

 

Orientujecie się kto naprawia Creative ? bo chciałbym się z nimi skontaktować i upewnić czy aby na pewno zostały wysłane.

 

Z tego co się dowiedziałem

to po 14 dniach mam prawo zażądać

 

1.Wymianu towaru na nowy

2.Zwrotu gotówki

3.Jeśli nie mają tego samego sprzętu na stanie, ewentualnie wymienić na inny w podobnej cenie.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.