x-kom hosting

Problemy z gwarancja na morele.net

Fixxy
utworzono
utworzono

Witam 21 lipca tego roku oddałem słuchawki Tritton AX Pro 5.1+ na gwarancje z powodu problemów z dźwiękiem i popękaną skórą na nausznikach słuchawki oddałem w net punkcie zostały przyjęte etc.Po kilku dniach dostałem informacje że słuchawki przeszły jakieś tam podstawowe 'testy' i zostały wysłane do serwisu.Po jakiś 2 tyg wysłałem wiadomość z zapytaniem czy coś już wiadomo dostałem odpowiedź że jeszcze niestety nic nie ma i może to potrwać do 30 dni roboczych mowie no ok.20 Sierpnia dostałem wiadomość od morele.net że słuchawki zostały zwrócone mi z powodu złamanego pałąka bardzo się zdziwiłem ponieważ ja oddawałem słuchawki w jednym kawałku bez żadnych złamań jedynie były jakieś ślady użytkowania ale nie było to złamanie i nic w tym stylu.Wysłałem wiadomość do morele.net ze co teraz ... oni mi odpisali że je zwracają i bardzo zdziwił mnie ten fakty :D dlatego zacząłem się wypytywać morele to jakim cudem zostały te słuchawki przyjęte jeżeli są połamane na to niestety nie dostałem odpowiedzi dlatego napisałem do serwisanta tych słuchawek którym jest sklep impakt tam powiedziano mi że słuchawki zostały dostarczone do nich 19 sierpnia tego roku a sklep morele informował mnie ze są one już tam od końca lipca... cos tu jest nie tak.Napisałem im że impakt powiedział mi kiedy je dostali itp i dlaczego przez prawie 3 tyg słuchawki były nie wiadomo gdzie.Pisałem też do morele że żądam zmiany opiekuna sprawy lecz tego też nie zrobili i nie chcą nawet negocjować w tej sprawie.Moje pytanie jest takie czy mam jakie jakieś szanse na nowe słuchawki albo zwrot pieniędzy za nie ?:D gdyby to były słuchawki za jakieś 100-300 zł można by jeszcze jakoś to przeboleć ale niestety wydałem na nie prawie 700.Kontakt z tym sklepem jest niestety totalnym dnem ponieważ odpisują raz dziennie na maila a na infolinii mogę porozmawiać z osobą która i tak mi nic nie powie bo ona nie może widzieć i tak cały czas ... miał ktoś może już podobne problemy z gwarancją w tym sklepie i wie jak można z nimi rozmawiać ? :D bo ma moje odpowiedzi ze ja je oddałem całe itp albo pytania co się z nimi działo etc. dostaję odpowiedź tak widzę słuchawki są złamane/pęknięte odsyłamy je do net punktu ponieważ nie podlegają gwarancji ... wtf 

Gość
komentarz
komentarz

Ja nie miałem zadnego problemu .Wysłałem i dostałem nowe

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Wydaje mi się, że problem polega na tym, że ktoś musi zabulić siedem stów, ale nikt nie chce ;)

Pewno gdybyś kupił słuchawki za 70 złotych to byś od ręki załatwił, twoja wina ;)

Fixxy
komentarz
komentarz (edytowane)

Moja wina ze kupiłem słuchawki za 700 zł coś się z nimi stało i od tak sklep może sobie je połamać bez konsekwencji ? :)


Wydaje mi się, że problem polega na tym, że ktoś musi zabulić siedem stów, ale nikt nie chce ;)

Pewno gdybyś kupił słuchawki za 70 złotych to byś od ręki załatwił, twoja wina ;)

Moja wina tak ?:D to taki przykład jak kupisz samochód za pół miliona oddasz go na przegląd i dostaniesz go potem bez np drzwi z wybitą szyba i czymś jeszcze to ty będziesz za to płacił czy serwis ?:D 

  • Dobra wypowiedź 1
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Kupując tak drogi sprzęt wpędzasz serwis w zakłopotanie gdy trzeba płacić. Nie dziw się, że później są problemy ;)

Fixxy
komentarz
komentarz (edytowane)

 

Ale mnie to nie obchodzi że ja ich wpędzam w zakłopotanie :D zniszczyli sprzęt to niech teraz poniosą konsekwencje tego czynu ;) 

  • Dobra wypowiedź 1
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Wiesz nie mam pojęcia co się tak na prawdę dzieje z twoim sprzętem. Żartuje sobie tylko, nie bierz tego na poważnie. Na twoim miejscu udzielił bym się w wątku powyżej: "Pytania dotyczące naszego sklepu partnerskiego morele.net ..." oraz w wątku "Opinie o naszym sklepie ..."

 

Postaw tam wyraźne pytania:

- czemu opóźniacie naprawę gwarancyjną

- czemu staracie się zrzucić na mnie winę za uszkodzenie pałąka

- ile jeszcze będę czekać na mój sprzęt

Zrób skan dokumentu zakupu albo potwierdzenia przyjęcia reklamacji sprzętu. I podbijaj sprawę aż do wyjaśnienia, bądź stanowczy ale nikogo nie obrażaj.

Fixxy
komentarz
komentarz

Szkoda ze nikt mi nie chce odpowiedziec na moje pytanie ... mowili ze gwarancja bedzie trwala do 30 dni a tu juz prawie 2 miesiace czekam :D pisalem juz do nich stanowcze maila ze sprawa jest zgloszona do Rzecznika Praw Konsumenta  ... ale na to dostalem odpowiedz ze opiekun mojej sprawy poszedl sobie na urlop ... Haha 

Gość
komentarz
komentarz

To zgłoś rzecznikowi .Tyle

Fixxy
komentarz
komentarz

Tak zrobilem ;)

  • Dobra wypowiedź 1
  • 2 tygodnie później...
Igorrodz
komentarz
komentarz

@Fixxy

I jak zakończyła się sprawa?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.