pw.ciaston utworzono 2 września 2015 utworzono 2 września 2015 Witam. Problem jak w temacie. Drukarka jest podłączona przez port USB. Podłączałem do niej również inną drukarkę HP, która działa bez zarzutu więc nie jest to kwestia problemów z portem USB. Przełączałem też w panelu sterowania domyślną drukarkę. Ściągnąłem i zainstalowałem do niej również najnowsze sterowniki. Próbowałem ustawiać porty drukarki w we właściwościach drukarek w panelu sterowania i ściągałem oprogramowanie do diagnozowania problemów z drukarką (oprogramowanie też jej nie wykrywa). Nie mam już na to żadnych pomysłów... Będę wdzięczny za wszelkie rady i pomoc. Pozdrawiam.
IdCzarek komentarz 2 września 2015 komentarz 2 września 2015 pozostaje sprawdzić drukarkę na innym kompie Jak nic jej nie wykrywa to może być uwalone USB
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.