x-kom hosting

Tablet do HS'a, filmów. (500-1000zł +/ 100/200zł)

Torishou
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, poszukuję tableta w tym przedziale cenowym, ale nie znam się na nich aż tak dobrze, jak inni.

Mniej więcej parametry jakie by mnie interesowały:

Ekran: Najlepiej 10 cali, ale nie koniecznie.

RAM: 1GB (choć mile widziałbym 2GB)

Procesor: jak najbardziej wydajny.

System: Android/Windows - tutaj obojętne, byle wszystko ładnie śmigało

Pojemność: 16GB+

 

W tym przedziale cenowym co ja znalazłem to mogę kupić za 900zł 

http://www.mediamarkt.pl/plock/tablet-lenovo-yoga-tablet-2-8,id-994023

 

Ale nie jestem pewien czy HS będzie chodził płynnie na tablecie o tych parametrach + Windows, oraz jestem otwarty na wszelkie propozycje.

Youki
komentarz
komentarz

Możesz brać wersję na Windowsie z 2 GB RAM i Atomem Z3740 lub podobnym. Na najniższych ustawieniach w 1366x768 zagrasz. 

Torishou
komentarz
komentarz

Innego lepszego, ewentualnie takiego tableta w tej cenie nie będzie by płynnie hs śmigał?

Youki
komentarz
komentarz

W przypadku Tabletów na Windowsie tutaj praktycznie obecnie taka sama specyfikacja jest. 

Torishou
komentarz
komentarz

Z androidem nic lepszego również nie będzie, dobrze rozumiem tak?

Youki
komentarz
komentarz

W tej cenie raczej nie kupowałbym nic na Androidzie :) 

Torishou
komentarz
komentarz

Czyli, nawet tańszy tablet z androidem nie udźwignie płynnie hsa? Nie musi być tablet konkretnie za 1000zł, może być za 500, byle wszystko ładnie śmigało.

Youki
komentarz
komentarz

Za 500 zł to nic sensownego do HS'a nie dostaniesz, ta gra jest dość wymagającego. Tutaj coś za te 800-900 zł na Andrucie z wydajnym GPU i 2 GB RAM

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie