x-kom hosting

Gdzie mogę odczytać treść Blue Screena w Windows Vista?

Zeta
utworzono
utworzono

Gdzie mogę odczytać treść Blue Screena w Windows Vista?

Youki
komentarz
komentarz

Spakuj plik z folderu Minidump (C:\\Windows\Minidump) i wrzuć na jakiś upload to Ci odczytam co potrzeba.

Youki
komentarz
komentarz

A teraz konkretniej coś o błędzie ?

 

Wyskakuje losowo czy podczas wykonywania określonych czynności ?

Konfiguracja tego PC ? 

 

Instalowane/aktualizowane było coś ostatnio ? 

Zeta
komentarz
komentarz

Wyskoczył mi pierwszy raz wczoraj podczas słuchania muzyki na winampie i przeglądaniu fb. Póki co robię to samo i nic mi się takiego nie dzieje. Od jakiegoś czasu laptop strasznie się zacinał i wczoraj nagle muzyka się zacięła, zaczął piszczeć, pokazał mi się blue screen, wyłączył się i włączył ponownie i działał już normalnie. Na pewno akualizował się ostatnio skype, java i adobe flash player.

Youki
komentarz
komentarz

Pokaż temperatury w spoczynku tego laptopa za pomocą programu HWmonitor. Przedstaw screena.

 

Do tego profilaktycznie pokaż screena z zakładki Health z programu HD Tune.

Youki
komentarz
komentarz

Tak profilaktycznie kiedy ostatni raz laptop był czyszczony ? 

Zayfi
komentarz
komentarz
A teraz konkretniej coś o błędzie ?

 

Youki na jakim systemie analizujesz te błedy?

Youki
komentarz
komentarz

Na dziesiątce obecnie, a dlaczegoż pytasz ? Jakieś info odnośnie wprowadzania w błąd ? :) 

Zeta
komentarz
komentarz

Czyszczony jest co tydzień programami Odkurzacz, Ccleaner i Adwcleaner, a przeinstalowany system był w maju.

Youki
komentarz
komentarz

Yy, chodziło mi o fizycznie przeczyszczenie z kurzu oraz wymiana pasty termoprzewodzącej. 

Zeta
komentarz
komentarz

Aaa to fizycznie był czyszczony wraz z przeinstalowaniem systemu w maju, ale pasty wymienianej nie miał.

Zayfi
komentarz
komentarz
Na dziesiątce obecnie, a dlaczegoż pytasz ?

 

Pytam bo mam duże wątpliwości jeśli chodzi o ten system. Może lepiej byłoby analizować dumpy na wirtualnym W7.

 

 

Do autora tematu

 

wstaw dobry człowieku logi z FRST, niech Zayfi sobie poczyta

 

http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1

Youki
komentarz
komentarz

Potestuję jeszcze chwilkę i zobaczę, bo prawdę mówiąc ostatnio ciut dziwne wyniki mi wychodzą i się zacząłem na tym zastanawiać, no chyba, że nagle jakoś ludzie mają takie same problemy :P

Zayfi
komentarz
komentarz
prawdę mówiąc ostatnio ciut dziwne wyniki mi wychodzą i się zacząłem na tym zastanawiać,

 

Youki, to jest nowy system. Podawany jako aktualizacja. Najgorsze co może być, to właśnie aktualizacja. Jak na starym systemie masz antywirusa to 99% pewności ze system się wysypie. Masa producentów oprogramowania nie jest jeszcze gotowa na współpracę z W10. Ja tylko ostrzegam. Juz dzisiaj widać po forach ile jest problemów z W10.

Jak wszedł W7 czekałem z 3 miesiące zanim go postawiłem.

Zeta
komentarz
komentarz

Proszę bardzo

Zayfi
komentarz
komentarz

Otwórz notanik i wklej

CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [eRecoveryService] => [X]
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X]
S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X]
S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz jako fixlist.txt i umieśc w C:\Users\Public\downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

2. Masz nieaktualny system, brak Service Pack 2 dla Visty. Należy zaktualizaować, wsparcie dla Visty juz sie skończyło bez SP2. Pobierz i zainstaluj

 

https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=15278

 

3. jak wykonasz wszystko zrób nowy skan FRST i wstaw log. Opcji Addition i Shortcut nie zaznaczaj.

  • Dobra wypowiedź 1
Zeta
komentarz
komentarz

Wszystko zrobiłam

Zayfi
komentarz
komentarz (edytowane)

Jest bardzo ładnie SP2 zainstalowany. Teraz pobierz i zainstaluj Internet Explorer9. Nie ma znaczenia czy korzystasz z tej przegladarki. Jest to bardzo ważny składnik systemu.

Pamietaj że wybierasz wersje 9 dla sysyemu 32bit

 

https://www.microsoft.com/pl-pl/download/internet-explorer-9-details.aspx

Edytowane przez Zayfi
  • Dobra wypowiedź 1
Zeta
komentarz
komentarz

Zainstalowane

Zeta
komentarz
komentarz

Problem się powtórzył. Wyskoczył mi blue screen przy tych samych czynnościach. O co może chodzić?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.