x-kom hosting

Podkręcanie karty graficznej

wojbalus
utworzono
utworzono

Witam. Otóż chciałbym ulepszyć swojego kompa ale zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać. Podaje konfiguracje swojego komputera:

Procesor AMD athlon XP. 1333Mhz 1500+

Karta graficzna Nvidia Geoforce 2 GTS/Geoforce PRO

Płyta głowna: MSI K7M pro.

Co tu można poprawić? Proszę o pomoc :)

sitol
komentarz
komentarz

jak ramu nie masz to kup ram żeby komp w ogóle chodził :D

wojbalus
komentarz
komentarz
jak ramu nie masz to kup ram żeby komp w ogóle chodził :D

śmieszne ale nie rób sobie jaj :D. Podałem tylko podstawowe rzeczy nie wiem jakie informacje są potrzebne do podkręcenia kompa bo jak mówie jestem "ZIELONY". Chciałbym podkręcić kartę grafiki ale może to być co innego. A ramu mam 256MB (SDRAM)

BLizeR
komentarz
komentarz

Nie polecam kręcenia tej karty to istny grzejnik :D lepiej kup nowego kompa za 1000 zł ;)

wojbalus
komentarz
komentarz
Nie polecam kręcenia tej karty to istny grzejnik :D lepiej kup nowego kompa za 1000 zł ;)

Chmm... Rade szczera aż dam ci plusa :lol: ale niestety nie zamierzam wydawać nic na nowe częśći. No chyba że jakieś chłodzenie lepsze czy coś, albo zasilacz to jeszcze (450W) co myślicie o procesorku?

grubys
komentarz
komentarz

Procesor no to ufff troche zabytek co nie ;)

Lepiej posłuchaj rady i kup nowego kompa ,za 800zł już kupisz o niebo lepszy od tego twojego

pozdro

Tomek
komentarz
komentarz

Za pomocą programów RivaTuner lub PowerStrip do wyboru.

Lub w ustawieniach karty graficznej powinna byc opcja zmiany częstotliwości.

wojbalus
komentarz
komentarz
Za pomocą programów RivaTuner lub PowerStrip do wyboru.

Lub w ustawieniach karty graficznej powinna byc opcja zmiany częstotliwości.

Powiedz moze tylko czy to bezpieczne? Tzn. wiem że ryzyko jest ale co się może stać jak podkręce i się nie uda? Czy jak będe podkręcał "delikatnie" to jest możliwość zjarania sprzętu? Plus za odpowiedź :D

falcon1984
komentarz
komentarz