x-kom hosting

DNS Error

zwolin10a4
utworzono
utworzono

Witam,

Krótko zwięźle i na temat. Zatem tak jak podałem w temacie mam problem DNS error. Przeglądam sobie w przeglądarce różne strony i nagle gdy otwieram nową kartę wpisuje np you tube allegro itp nie wyszukuje mi tylko na zakładce mam napisane DNS error, nieraz potrafi się zrobić to po upływie godziny nieraz po pół a nieraz nawet jak tlyko odpale przeglądarke. Jestem laikiem w tym temacie często rozwiązywałem różne problemy sam ale niestety tutaj nie mam pojęcia co to jest co się dzieje i jak naprawić. Potrzebuje pomocy. Czekam na odpowiedzi. 

dilucasso
komentarz
komentarz

Jaka to przeglądarka? Możesz podrzucić screena z błędem?

zwolin10a4
komentarz
komentarz

Google Chrome, ale włączałem też Mozille i to samo.  W załączniku foto, tlyko takie coś jest i nic wiecej sie nie dzieje nie wyskakuje zaden error na środku czy coś, a ja tylko trace dosep do przeglądania stron, to robi się już denerwujące.

dilucasso
komentarz
komentarz

Wpisz w cmd poniższe komendy i podrzuć jej wyniki:

ipconfig /all

 

Jaki masz internet (od jakiego operatora)?

Gość
komentarz
komentarz

Masz może jakiś program od Comodo?

  • 2 tygodnie później...
zwolin10a4
komentarz
komentarz (edytowane)

Jakis program od Comodo czyli ? :D

 

Internet mam od lokalnego dostawcy Isko, Poniżej daje informacje z ipconfig/all.

Powiem jeszce, że wpisalem teraz recznie te 2 servery dns które podane są w załączniku, zobaczymy czy zadziała.


Niestety nie pomogło.

Edytowane przez zwolin10a4
Gość
komentarz
komentarz

 

Niestety nie pomogło.

Dlaczego nie dasz pliku jako załącznik, po co mam sobie zaśmiecać komputer zbędnymi z mojego punktu widzenia plikami.

zwolin10a4
komentarz
komentarz