x-kom hosting

"Zdalne urządzenie lub zasób nie akceptuje

Nimesil
utworzono
utworzono

Witam. Jestem nowy i kompletnie "zielony" jesli chodzi o komputery. Mój problem polega na tym, że internet działa mi jedynie w przeglądarkach. Żadna gra ani program nie ma dostępu do internetu. Nie wiem czy to istotne ale wczoraj moja dziewczyna próbowała ustawic hasło na router z mojego komputera i nie wiem czy czegos nie sknociła. Używam laptopa Asus k53s w systemie operacyjnym windows 7. Internet jest bezprzewodowy prowadzony przez router. Starając sie rozwiązac ten problem przez "Pomoc Windows" wykryło problem pod tytułem  "Zdalne urządzenie lub zasób nie akceptuje połączenia". Gdzieś jeszcze wyskoczyło mi

 

Serwer proxy nie odpowiada
  • Sprawdź ustawienia serwera proxy. 127.0.0.1:8118.
    Wybierz kolejno pozycje Narzędzia > Opcje internetowe > Połączenia. Jeśli używasz sieci LAN, kliknij pozycję „Ustawienia sieci LAN”.
  • Upewnij się, że ustawienia zapory nie blokują dostępu do sieci Web.
  • Poproś administratora systemu o pomoc.

Nie wiem absolutnie co powinienem zrobic a nie chce w ciemno strzelać bo poprostu nie wiem co robić. Prosze bardzo o pomoc.

 

Morango
komentarz
komentarz

Może zresetuj po prostu router ? Jaki to dokładnie model ?

Nimesil
komentarz
komentarz

Pentagram Cerberus 802.11n.

Zresetowanie routera nic nie dało. Nie znam sie i nawet nie wiem co to jest ale może coś z tym proxy?

Posiadam również internet mobilny play i sytuacja jest identyczna.

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Otwórz Internet Explorer -> menu Narzędzia -> Zakładka Połączenia -> przycisk Ustawienia Sieci LAN -> co pisze w polu serwer proxy. Najlepiej wrzuć tu print screena.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie