x-kom hosting

Blue screen przy włączaniu systemu.

Bobson002
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, jestem nowy na forum i piszę z prośbą o pomoc. Otóż to nie znam się za bardzo na komputerach więc samemu mi ciężko sobie poradzić z tym błędem. A teraz do sedna sprawy. Robiłem dzisiaj format komputera bo był zasyfiony i już się zacinał. Po zrobieniu formata, zainstalowaniu windowsa zacząłem instalować sterowniki. Po zrobieniu tego instalowałem platformę Steam i gdy ją włączałem wyskoczył blue screen. Naprawiałem system komendami w konsoli chkdsk c: /r i /f ale nic nie dało. Blue screen pojawia sie po ok. 1 min od włączenia systemu i tak ciągle. Mam nadzieję że nie trzeba będzie wymieniać dysku twardego. Czekam na Wasze porady. Zdjęcie blue screena dodaje w załączniku.[attachment=41277:CAM00107.jpg]

quatium
komentarz
komentarz

Windows oryginalny?

Sprawdź, czy problem występuje w trybie awaryjnym.

Toshibaxxx
komentarz
komentarz

Również mi ten problem występuje czasami. Nie wiem od czego to może być.

Bobson002
komentarz
komentarz

Windows jak najbardziej oryginalny. W trybie awaryjnym nie występuje ten błąd.

XFL125
komentarz
komentarz

SPOSÓB 1:
Wejdź w tryb awaryjny, przywróć system do dnia w którym jeszcze działał. Pobierz później ADWCLEANER i przeskanuj tym komputer jeżeli znajdzie wirusy/błędy to po usunięciu powinien zresetowac sie komputer po czym utworzy sie plik ADWCLEANE[S0] i wklej logi tutaj lub daj je w pliku

SPOSÓB2:

Wejdź w bios po czym ustaw defult czy deuflant etc. Ustawienia fabryczne i zapisz to
Lub wejdz w tryb awaryjny i przeczyść rejestr programem Registry Life lub CCLEANER (nie usunie ci gier ani waznych plikow)

Bobson002
komentarz
komentarz
# AdwCleaner v4.208 - Utworzono raport 15/07/2015 o 10:02:35
# Ostatnia aktualizacja 09/07/2015 przez Xplode
# Baza danych : 2015-07-15.1 [Serwer]
# System operacyjny : Microsoft Windows XP Dodatek Service Pack 3 (x86)
# Nazwa użytkownika : Damian - JA