luko80 utworzono 5 lipca 2015 utworzono 5 lipca 2015 Witam, mam problem z instalacją sterownika drukarki Brother DCP-J105. Po uruchomieniu setup.exe (sterownik pobrany ze strony www firmy brother) pojawia się komunikat: "Program Setup.exe przestał działać". Szczegóły problemu są następujące: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: Setup.exe_InstallShield Wersja aplikacji: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa aplikacji: 4474907b Nazwa modułu z błędem: Setup.exe Wersja modułu z błędem: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4474907b Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 0003ecb3 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 1d27 Dodatkowe informacje 2: 9632833d752e1efaf6b8d21e6511224b Dodatkowe informacje 3: e62c Dodatkowe informacje 4: 5095ef8f0acacb632c1672d47dd0bb8d Co ciekawe, gdy uruchamiam setup z dostarczonej z drukarką płyty - są pewne różnice w szczegółach problemu, a konkretnie w polu Nazwa Aplikacji: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: _is931A.exe Wersja aplikacji: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa aplikacji: 4474907b Nazwa modułu z błędem: _is931A.exe Wersja modułu z błędem: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4474907b Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 0003ecb3 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: acaf Dodatkowe informacje 2: 2d55126776f151220205799cf2b73d60 Dodatkowe informacje 3: 6615 Dodatkowe informacje 4: 3532196a4b8cb6326c88c9f1566544ef z innym razem: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: _isA321.exe Wersja aplikacji: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa aplikacji: 4474907b Nazwa modułu z błędem: _isA321.exe Wersja modułu z błędem: 12.0.0.49974 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4474907b Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 0003ecb3 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: b820 Dodatkowe informacje 2: 066f7965c83cc585441e5593b9c762d9 Dodatkowe informacje 3: 3584 Dodatkowe informacje 4: 2a01a7dc7a84073d0509d52dfeceeb0a Piszę w tym dziale ponieważ podejrzewam zainfekowanie systemu, na podstawie wyniku badania systemu programem Reimage. To zrzut z wyników skanowania: Niestety nie reperowałem systemu tym programem, bo sporo kosztuje Na moje oko, coś się posypało w katalogu :\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield. Próbowałem znaleźć rozwiązanie polegające na ponownym zainstalowaniu InstallShield, ale miałem z tym problem... być może też w złym kierunku kombinuję. Uprzejma prośba do Was o pomoc. Drukarka nowa póki co stoi i się kurzy System Vista64. Antywirus: AVG Free. Sporadycznie też skanuję system Malwarebytes AntiMalware - również darmowym. Łukasz
miciugo komentarz 5 lipca 2015 komentarz 5 lipca 2015 Przed instalką wyłącz (albo nawet odinstaluj - potem możesz ponownie zainstalować) antywira. Ja miałem podobnie z ESET.
luko80 komentarz 6 lipca 2015 Autor komentarz 6 lipca 2015 Witam, na innym komputerze (co prawda z Win7) i również z AVG poszło bez problemu.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.