x-kom hosting

Wordpress - czy strona jest OK?

Agaba
utworzono
utworzono

Mam problem, ktoś zrobił stronę www na WP a ja w tym jestem trochę zielonkawy ale coś tam ogarniam.

 

Wydaje mi się że może być coś skopane gdyż w wynikach google się nie widzę..

 

Strona to:

 

http://boala1132.nazwa.pl/instalator/wordpress/

 

i:

 

http://boala1132.republika.pl/

 

 

Choć wolałbym:

 

http://boala.pl/

 

(Wiem że to są przekierowania)

 

Moglibyście dla mnie sprawidzć czy trzeba od nowa to postawić czy coś poprawić? Używałem SEOoptimer itp i niby jest lepiej ale mam wrażenie że dalej coś jest nie tak.

 

 

Na forum wordpressa nikt się nie odzywa...

 

 


Oczywiście trochę temat kilka dobrych lat temu liznąłem...

 

Ale to się pisało w notatniku stronę albo w prostym kreatorku a tu takie CMS'y.....

 

Zastanawiam się właśnie czy nie napisać czegoś własnego, prostego...

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja bym na twoim miejscu spróbował tego: http://pl.wix.com/

 

Jeśli chodzi o twoją stronę to po pierwsze kolorystyka jest nudna i smutna. Wybierasz niewłaściwe czcionki dla tekstów. Umieszczasz wszystkie dane w jednym tekście, zamiast umieścić je po kolei w dziale, strona główna, oferta, o firmie, kontakt, itp. Na stronie głównej masz mieć co najwyżej pięć krótkich zdań, w których umieść info czym zajmuje się firma i że w dziale produkty/usługi można dokonać przeglądu i zakupu. Grafika, którą wstawiłeś nic nie mówi, lepiej wstaw tam jakieś ładne foto na którym np. widać uścisk dłoni chińczyka w gajerku i/lub zdjęcie jakiegoś znanego chińskiego zabytku albo chociaż linie produkcyjną z chińczykami. Poza tym bardziej wyeksponuj przycisk działu produkty i usługi na stronce a jako tło wybierz coś bardziej stonowanego niż różowe opakowania medasept. Poza tym, dla przycisku "gadżety erotyczne" daj od razu link do listy aukcji na Allegro i nie potrzeba więcej ceregieli.

Agaba
komentarz
komentarz

Dzięki za odpowiedź!!