x-kom hosting

"System Windows wykrył..."

MrKaca
utworzono
utworzono

Witam.

 

Mój problem polega na tym że mój pół roczny dysk zaczął szwankować i system zasypuję  mnie od 2 dni komunikatami "System Windows wykrył problem z dyskiem twardym" zrobiłem skan pogramem CrystalDisckInfo niestety wynik skanu nie mówi mi nic. Jestem zielony w tych sprawach więć może ktoś mi powie czy dysk jest już spisany na straty czy mogę jeszcze coś zrobić zeby mi posłużył jeszcze trochę czasu.

 

 

Tak na marginesie jeśli temat założyłem w złym dziale z góry przepraszam.

 

 

 

 

 

mieczyslaw
komentarz
komentarz

Niestety, ale z tego dysku nic nie będzie. Nadaje się tylko na gwarancję. Jak masz jakieś ważne dane, to szybko próbuj je gdzieś przekopiować, bo za jakiś czas może być za późno. 

MrKaca
komentarz
komentarz (edytowane)

A , i jesli mogłbym się dowiedzieć ... Czy dysk padł z mojej winy ? Mogłem się do tego jakos przyczynić ? Bo nie wiem czy w ogole opłaca mi sie iść z nim do sklepu i próbować oddać.Pytam żeby mi nie powiedzieli że sam go zniszczyłem i nie podlega reklamacji :)

mieczyslaw
komentarz
komentarz (edytowane)

Z twojej winy - tu musiałbyś go mechanicznie uszkodzić. Takie rzeczy zdarzają się podczas większego wstrząsu, uderzenia, czy upadku dysku - głownie w trakcie pracy. Jeśli nie miałeś takiej przygody, to nie widzę tu jakiejś Twojej winy. Zresztą i w takich przypadkach dyski są wymieniane. Ten dysk ma uszkodzone sektory tzw. bad sektory - częsta przypadłość dysków. A ten model według mnie do najtrwalszych nie należy. Niemniej i tak powinien podziałać dużo dłużej.. Pewnie trafiła ci się niespecjalna sztuka.

lukee8
komentarz
komentarz

Zgraj dane.. wyczysc dysk i na gwarancje. Nie ma co sie martwic:)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie