x-kom hosting

Monitor LCD Cibox 17' duchy odciśnięte więcej info w topku

ice-fenix
utworzono
utworzono

Zaczne od tego, że mój monitor CIBOX 17' zostawia od dłuższego czasu ślady po przeglądarce i ikonach.

Obiawia to się tak, ze gdy np. serfuje po internecie, to po przesunięcu okna przeglądarki w prawo lub w dół, w lewym górnym rogu monitora (miejsce najbardziej nagrzane) pozostawia odcisk (jaśniejsze przebarwienie, które widać na tapecie pulpitu).

Po wyłączeniu monitora i wystygnięciu przebarwienie znika.

Czy jest to spowodowane temperaturą monitora? Jak temu zaradzić?

Dodam, że monitor nie posiada już niestety gwarancji.

ROZJAŚNIENIE WYSTĘPUJE TYLKO W LEWYM GÓRNYM ROGU, JAST TO MIEJSCE NAJBARDZIEJ NAGRZANE

MOCIB-AQUILLA-lg.jpg

TU ZNAJDUJE SIĘ OPIS MONITORA

CO O NIM SĄDZICIE?

NIE ZNAM SIĘ NA MONITORACH ;p

cooperS
komentarz
komentarz

za ten monitor prawie 1000 zł, wktym kontrast to 400, a katy nie przekraczaja 140 stop. ?

ice-fenix
komentarz
komentarz

2-3 lata temu 1100zł

a dlaczego pytacz?

Wiem, ze pod tym linkiem jest ostro odjechana cena :)

nokia
komentarz
komentarz

Ja osobiście wolałbym Samsunga lub BenQ;)

cooperS
komentarz
komentarz

Ee samsung robi wszystko

NEC, Asus, ew. LG, Acer

ice-fenix
komentarz
komentarz

NIe pytałem jaki monitor wybrać :P Tylko jaka jest przyczyna odciskania się elemętów pulpitu.

dar55
komentarz
komentarz

panowie koniec pitolenia , jak znacie odpowiedź to piszcie a nie krytykujecie słabiusi monitor

posypią się ostrzeżenia !!!

cooperS
komentarz
komentarz
NIe pytałem jaki monitor wybrać :P Tylko jaka jest przyczyna odciskania się elemętów pulpitu.

Ile lat masz ten monitor ?

ice-fenix
komentarz
komentarz

2-3 lata nie pamiętam ;P

nokia
komentarz
komentarz
Ee samsung robi wszystko

Wiem, ale w monitorach sobie radzą;)

Seria SynchMaster robi bardzo fajne panele;)

Moża bez obaw kupować; a ceny też są atrakcyjne;)

ice-fenix
komentarz
komentarz

nokia nie potrzebuje reklam SAMSUNGA ani zachęcania do kupna.