x-kom hosting

Czy warto ?

Buria
utworzono
utworzono

Witam
Mam pewne dylematy i chciałbym żebyście pomogli mi je rozwiązać.

A więc czy warto iść do Technikum Cyfrowych Procesów Graficznych?
Co tam się robi?
Co po tym możemy robić?
Czy jest kierunek studiów w tym kierunku?

Ogólnie czy zawód grafika komputerowego jest opłacalny czy lepiej zostawić to sobie jako hobby?
Czy grafik komputerowy to poszukiwany zawód?
Jest tu jakaś osoba która ukończyła to technikum lub zamierza tam iść ?

A może lepiej wybrać się do Technikum Informatycznego ?


Bardzo proszę o opinię i pomoc oczko.gif

 

human122
komentarz
komentarz

Ja jestem po kursie unijnym, jako grafik komputerowy. Najpierw miałam zajęcia teoretyczne a później staż jako grafik w firmie IT. Z mojego doświadczenia powiem tak, z czego czujesz się pewniej? Jak przeglądam ogłoszenia na rynku to więcej jest ofert dla informatyków niż dla grafików. Mam znajomych informatyków i od razu znaleźli prace. Ale musisz zadać sobie pytanie, czego naprawdę chcesz. Jeżeli masz smykałkę, albo nawet predyspozycje na grafika to idź na grafika komputerowego, to ma przyszłość i jest naprawdę fajnie płatne. Z drugiej strony, jak zajmiesz się informatyką to grafika powinna być jednym z jej działów. Jak się nauczysz robić stronki www, to też możesz fajnie zarabiać. Powiem ci tak, spokojnie. Weź kartkę wypisz sobie za i przeciw. Niezależnie jakiego wyboru dokonasz będzie dobry. Zarówno jedno i drugie ma przyszłość, pozdrawiam.

  • 1 miesiąc później...
Buria
komentarz
komentarz

Dziękuje za odpowiedź.

Wybrałem drogę grafika komputerowego, myślę że będzie to dobry wybór ;)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie