x-kom hosting

Dylemat w wyborze monitoru...

Argon
utworzono
utworzono

Witam. Mam problem w wyborze monitora. BenQ jest tańszy od LG o ok. 100 zł. Nie znam się za bardzo na monitorach, dlatego prosze o pomoc w wyborze tego odpowiedniego :) Zalezy mi glównie na bardzo dobrej jakości ekranu podczas grania :]

LG L1900J-BF

12nz7.jpg

technologia wykonania: TN

rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024 piksele

kontrast: 3000:1

jasność: 300 cd/m²

maks. częst. odchylania pionowego: 75 Hz

maks. częst. odchylania poziomego: 83 kHz

wielkość plamki: 0,294 mm

czas reakcji plamki: 2 ms

kąt widzenia pion: 170 °

kąt widzenia poziom: 170 °

ilość wyświetlanych kolorów: 16,7 mln

analogowe złącze D-Sub 15-pin: tak

cyfrowe złącze DVI: tak

spełniane normy jakościowe: ISO 13406-2, Energy Star

dodatkowe informacje: AutoMirror, F-Engine, bardzo cienka ramka

BenQ FP93GP

sbiv2.jpg

technologia wykonania: MVA

rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024 piksele

obszar aktywny: 376 x 301 mm

kontrast: 1300:1

jasność: 300 cd/m²

maks. częst. odchylania pionowego: 76 Hz

maks. częst. odchylania poziomego: 83 kHz

wielkość plamki: 0,294 mm

czas reakcji plamki: 8 ms

kąt widzenia pion: 178 °

kąt widzenia poziom: 178 °

ilość wyświetlanych kolorów: 16,7 mln

analogowe złącze D-Sub 15-pin: tak

cyfrowe złącze DVI: tak

spełniane normy jakościowe: TCO 2003, ISO 13406-2

dodatkowe informacje: i-Key, Kensington Lock

falcon1984
komentarz
komentarz

Obydwa monitory są dobre, podobne parametry za wyjątkiem kontrastu. No i matryca inna. Ja mam tego BenQ i jest naprawdę dobry, a tego LG nie widziałem na żywo więc trudno mi coś poradzić. Ale też powinien być bardzo dobry.

sitol
komentarz
komentarz

LG :) POLECAM!!

Argon
komentarz
komentarz

A technologia wykonania to która lepsza? ;p TN czy MVA? Nie bardzo sie znam ;p

I o co chodzi z tym czasem reakcji plamki? :)

falcon1984
komentarz
komentarz