x-kom hosting

Nagrywanie filmów z gier - który program polecicie?

Selman
utworzono
utworzono

Widziałem praktycznie taki sam temat stworzony jakieś dwa miesiące temu, mam nadzieję że mnie powiedzie się lepiej niż jemu... (zero odpowiedzi).

 

Dobry wieczór! Nieśmiało planuję stworzyć kanał YouTube o grach wideo (tak, kolejny :p). Jestem pewien że uzyskam dzięki niemu sławę, pieniądze i kobiety, ale najpierw muszę zacząć. Chciałbym wiedzieć, którą aplikację do nagrywania filmów mi polecicie? Najpopularniejsze wydają się Fraps i Action!, lecz mnie samemu bardzo trudno wywnioskować który z nich jest lepszy. Nie jestem dobrym informatykiem, wręcz przeciwnie, więc chciałbym przynajmniej zacząć swoją ,,karierę" z programem łatwym w obsłudze. Byłoby dobrze gdyby pozwalał na dowolne edytowanie filmu - mój pomysł uwzględnia częste przerywaniu nagrania filmami, obrazami i dźwiękami z innych źródeł.

 

Coś mi polecicie?

lukee8
komentarz
komentarz

Fraps najlepszy:)

Selman
komentarz
komentarz

To świetnie, ale... dlaczego? W czym przebija inne aplikacje? A może w czymś jest gorszy? Czytałem że filmy tworzone w Fraps zabierają bardzo dużo miejsca na dysku.

lukee8
komentarz
komentarz

Tak waza bardzo duzo ale potem i tak bedziesz je konwenterował.
Jest duzo testow na internecie i zawsze wychodzilo na frapsa.

Selman
komentarz
komentarz

Nie wiem czy powinien, ale ten argument mnie przekonuje :D.

lukee8
komentarz
komentarz

Poczytaj poszukaj:)

  • 2 tygodnie później...
Selman
komentarz
komentarz (edytowane)

Pytanie na nieco inny temat, ale...

 

Moim zmartwieniem jest kupno mikrofonu. Internet" twierdzi że wysoka jakość dźwięku jest jedną z najważniejszych cech dobrych youtuberów. Zgadzam się, lecz... noo... nie bardzo chcę wydawać około dwieście złotych na mikrofon. Czy muszę po prostu zacisnąć zęby i wysupłać te pieniądze? Może ktoś zna tańszą i wciąż relatywnie dobrą markę mikrofonów? Czy lepszy będzie mikrofon wolno stojący, czy w zestawie ze słuchawkami?