x-kom hosting

Który tablet polecicie do 500zł

Studniarz
utworzono
utworzono

Witam poszukuję tabletu dla mojej dziewczyny do 500zł 


i tutaj pojawia się pytanie np:


Taki 

Colorovo CityTab Supreme 8 za 300zł czy jest on warty uwagi ?? 

16bg pamięci  
Widnows 8.1 

hmmm co wy powiecie na ten temat ?? 

albo 
  Tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite Wifi T113 Czarny (SM-T113NYKAXEO)  - 430zł 

8gb 
Android 4.4 




nie znam się na tabletach i proszę was o radę ... Jaki tablet kupić do 500 zł oczywiście nowy sprzęt z gwarancją :D 



 

Dżony2
komentarz
komentarz

Jeżeli mam być szczery to nie brałbym żadnego a pomyślał o Lenovo A3300 już z 3G lub też bez 3G Della Venue.

Youki
komentarz
komentarz

Windows 8.1 w tandemie z 1 GB pamięci RAM oraz 16 GB wewnętrznej pamięci to niezbyt korzystny pomysł. 

Sprzęt jest dość powolny, należy bardziej dla osób cierpliwych. 

 

Do czego ma służyć ? 

Studniarz
komentarz
komentarz

korzystanie z internetu ... przeglądarka itp czytanie, takie podstawowe rzeczy :D

Youki
komentarz
komentarz

Używki na gwarancji nie wchodzą w grę ?

  • 2 tygodnie później...
Igorrodz
komentarz
komentarz

Dobra. Lenovo A3500 to minimum, dalej Lenovo A5500 a dalej to chyba LG G Pad 8.0 LTE.
Della Venue odradzam ze względu nie na spęcyfikację ale na optymaluzację systemu przez producenta.
To co podałembto urządzenia z Androidem na pokładzie.

majmetro
komentarz
komentarz

A może ten tablet Kiano?

http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8770503

Wprawdzie nie jest to sprzęt znanej marki ale jest porządnie wykonany, aluminiowa obudowa oraz cztery rdzenie procesora. Bateria również nie jest taka zła. Ogólnie rzadko polecam tablety takich mniej znanych marek ale ten model akurat jest spośród nich bardzo udany tak więc jestem zdania,że warto jest kupić.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...