x-kom hosting

"laptop" 2000 PLN

pieter2_12
utworzono
utworzono

Dobry :D

 

Poszukuje czegoś w rodzaju laptopa ale z możliwością odczepienia monitora (sam monitor robi za tablet). Niestety jestem całkowicie zielony w tym temacie i mam jeszcze jedno pytanie. Czy dla studenta, który ceni sobie mobilność urządzenia oraz jego baterię to czy taka rzecz jest odpowiednia? 

 

Pozdro!

avatarek
komentarz
komentarz

primo

 

laptop konwertowalny ergo obracany ekran

 

Hp pavilion 13 z i3 haswell

 

 

secundo laptop hybrydowy ergo z odczepianą klawiaturą

 

jak np acer switch 10 z intel atomem btrail

 

lub Asus t200ta z intel atomem btrail + ssd

 

Po króce. Hp ma najmocniejszy procesor. Obudowa jednolita całlkiem solidnie wykonana

Acer jakościowo też nieźle się prezentuje i ma całkiem fajnie pomyślany mechanizm mocowania ekranu

Asus natomiast od acera jakościowo wypada trochę gorzej, za to ma lepsze przebiegi na baterii. konfiguracja z SSD czyli zz szybkim dyskiem która znacząco wpływa na komfort użytkowania

Krieger
komentarz
komentarz

Taniej masz Asusa T100 z SSD oraz dyskiem HDD na dane. Jest to mniejszy brat T200 posiadający wszystkie jego plusy m.in bardzo długie przebiegi na baterii. Posiadam go i jestem zadowolony. Jest lepiej wyważony od Switcha 10, posiada USB 3.0, lepiej leży w dłoni.

pieter2_12
komentarz
komentarz (edytowane)

Dzięki wielkie za info :)

 

A jeśli chodzi o modele bardziej funkcjonalne (porty USB 2.0) długa żywotność baterii? Czym się kierować przy kupnie? Jakieś konkretne marki?

Nie zależy mi na mocnym procesorze. Potrzebny mi będzie do grania (nie chodzi mi tu o jakieś super hiper gry), przeglądanie neta i pisania "notatek" :D

Edytowane przez pieter2_12
Krieger
komentarz
komentarz

Z urządzeń 2w1 wyboru wielkiego nie masz :P Najdłuższe przebiegi ma Asus Transformer

JacekSpecKom
komentarz
komentarz

Wiec tak masz do wyboru asusa t100, acera sw5 i lenovo mix, ten ostatni jest bez zawiasów , acer ma full hd i aluminium

Gość