lukasami95 utworzono 6 stycznia 2015 utworzono 6 stycznia 2015 Witam, próbuje zainstalować Samsung Smart View http://www.samsung.com/global/smartview/english/lecz wyskakuje mi błąd, "An error has occurred while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package or a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network connecting and click retry or cancel to end install" znalazłem taki poradnik http://www.wikihow.com/Install-Samsung-Smart-View-on-a-Localized-Version-of-Windows próbowałem to zrobić ale mi coś nie wychodzi, pomoże mi ktoś krok po kroku w przeprowadzeniu tej operacji ? mój użytkownik / administrator komputera to "SERWER", próbowałem to zrobić na win 7 i 8 i nadal mi ten błąd wyskakuje ale prawdopodobnie coś źle dodaje w "Użytkownicy i grupy lokalne"
rokko komentarz 7 stycznia 2015 komentarz 7 stycznia 2015 Dzięki za inspiracje ;) Z tego co widzę sporo użytkowników ma podobny problem do Twojego. Tutaj znajdziesz sprawdzone rozwiązanie http://techformator.pl/setup-samsung-smartview-authenticated-users-error/ 1
lukasami95 komentarz 7 stycznia 2015 Autor komentarz 7 stycznia 2015 (edytowane) Dzięki za inspiracje ;) Z tego co widzę sporo użytkowników ma podobny problem do Twojego. Tutaj znajdziesz sprawdzone rozwiązanie http://techformator.pl/setup-samsung-smartview-authenticated-users-error/ Dziękuje za pomoc w instalacji, ale jednak program nie może połączyć się z moim tv W Smart View 2.0 łączy i działa bez problemu, ale w Smart View 2.0 nie ma opcji stremowania z HDMI a na tym mi zależy właśnie na androidzie w aplikacji https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.companion&hl=plbez problemu działa. Z tego co wiem Smart View tez ma stremowanie z HDMI ale Smart View 2.0 nie wspiera tego, są jakieś inne sposoby uzyskania streema z HDMI (PS3) bez kupowania innych uradzeń,
rokko komentarz 7 stycznia 2015 komentarz 7 stycznia 2015 U mnie też nie działa na jedynce, na wersji 2.0 nie ma problemów z połączeniem. Być może zależy to po cześci od oprogramowania TV, ja akurat mam w najnowszej dostępnej wersji. Musisz pisać do supportu Samsunga, może coś poradzą. 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.