x-kom hosting

[PROBLEM] Mało fps'ów i lagi nawet na stronach typu youtube.com i twitch.tv (wydaje Mi się, że problem z grafiką)

mikikoks
utworzono
utworzono (edytowane)

Siema. Mam taki problem, że od jakiegoś czasu w CS:GO (Counter Strike: Global Offensive) mam strasznie mało fps'ów. Wcześniej miałem około 200, a teraz mam 20-80. Również jak oglądam na full HD na youtube.com, to mam lagi. Na twitchu.tv jak oglądam steam'y to też Mi się często laguje. W CS:GO nie chodzi o to, że przeszkadza Mi ilość fps'ów, tylko tak się nie da grać, bo strasznie klatkuje itd. Nawet na botach się nie da grać...

Sterowniki do karty graficznej są zaaktualizowane.

Karty graficzne: Intel(R) HD Graphics 4600 i NVIDIA GeForce GTX 750 Ti.

 

Jeżeli post trafił to nieodpowiedniego działu proszę przekierować Mnie gdzie zgłosić taki problem!

 

Jestem zielony w takich sprawach.

Kolorowyy
komentarz
komentarz (edytowane)

Ściągnij program HwMonitor i przedstaw screena temperatur po kilkunastu minutach gry :)

mikikoks
komentarz
komentarz

Kilkanaście minut na takich lagach to Mnie chyba zanudzi na śmierć... Btw. Spróbuję tego, jak będę miał jakieś pytania, to Ci tutaj napiszę. Gadam cały czas na skypie, ale jak wyłącze jest to samo.


Próbowałem już ściągnąć z 2 stron i coś takiego:

Kolorowyy
komentarz
komentarz

To ściągnij jakiś inny program który pokaże temperatury ;) Bo możliwe że masz za duże i procesor lub karta obniża sobie taktowanie... Albo coś z netem,jaki masz ping?

mikikoks
komentarz
komentarz

Dałbyś jakiś link do tego programu? Jak sprawdzić ten ping?

Kolorowyy
komentarz
komentarz

Dałbyś jakiś link do tego programu? Jak sprawdzić ten ping?

Najlepiej jakbyś ściągnął z innej przeglądarki ten HWMONITOR,ping sprawdź za pomocą klawisza "tab" w CS:GO jak masz te lagi :)

mikikoks
komentarz
komentarz (edytowane)

^Spoko, zaraz spróbuję ściągnąć. A o ping, to myślałem, że chodzi Ci o jakieś spojrzenie tego w internecie :v