Just Kacper utworzono 27 grudnia 2014 utworzono 27 grudnia 2014 Witam! Mam dość duży problem ponieważ odkąd mam ten komputer(WIN 7 64bit) Blue Screen to moje dziecko. Komputer mam już jakieś 2 lata i od samego początku działo się z nim właśnie to. Na samym początku nie sprawiało to problemu lecz z czasem zaczęło być uciążliwe. Prosiłbym o pomoc A to więcej o błędzie który się wyświetla: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 3d BCP1: FFFFF880078E2050 BCP2: 0000000000000000 BCP3: 0000000000000000 BCP4: FFFFF8800F0D0297 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\122614-14024-01.dmp C:\Users\Poke-Super-Trainer\AppData\Local\Temp\WER-38391-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft....88&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Proszę o pomoc!
Youki komentarz 27 grudnia 2014 komentarz 27 grudnia 2014 C:\Windows\Minidump\122614-14024-01.dmp Spakuj ten plik i resztę z tego folderu i wrzuć na jakiś upload. Podaj konfigurację tego PC wraz z marką i mocą zasilacza.
Just Kacper komentarz 27 grudnia 2014 Autor komentarz 27 grudnia 2014 Wrzuciłem pliki: http://przeklej.org/file/9aHdqY/minidumpy.rar Co do zasilacza to ma on 500W A tu reszta: Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.140303-2144) Language: Polish (Regional Setting: Polish) System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. System Model: P41T-D3 BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU E6600 @ 3.06GHz (2 CPUs), ~3.1GHz Memory: 4096MB RAM Available OS Memory: 4094MB RAM Page File: 3094MB used, 5092MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 Marki komputer nie ma ponieważ został złożony on przez informatyka. Pozdrawiam
Youki komentarz 27 grudnia 2014 komentarz 27 grudnia 2014 Co do zasilacza to ma on 500W Tyle to nic kompletnie nie mówi nikomu, http://www.forumpc.pl/tutorials/article/17-faq-jak-sprawdzić-jaki-mam-zasilacz/ Błąd wyskakuje losowy czy podczas wykonywania określonych czynności ?
Just Kacper komentarz 27 grudnia 2014 Autor komentarz 27 grudnia 2014 Okej błąd wyskakuje kiedy se chce. Zasilacz to: Logic Model : LOGIC-500ATX No a moc to: 500W
Youki komentarz 27 grudnia 2014 komentarz 27 grudnia 2014 Masz możliwość sprawdzić działanie na innym zasilaczu ?
Just Kacper komentarz 27 grudnia 2014 Autor komentarz 27 grudnia 2014 (edytowane) Wiesz co, właśnie się nad tym zacząłem zastanawiać. Czy to jest możliwe ,że to zasilacz sprawia błędy? A co do tego czy mam możliwość no to właśnie musiałbym się po rodzinie po pytać
Youki komentarz 27 grudnia 2014 komentarz 27 grudnia 2014 Jest możliwe, bo to kompletnie niepewna i niestabilna jednostka.
Just Kacper komentarz 28 grudnia 2014 Autor komentarz 28 grudnia 2014 Słuchaj z ciekawości po BSOD zobaczyłem na kod i mym oczom okazuje się następny BCC : :/ Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 50 BCP1: FFFFFB40019E361B BCP2: 0000000000000000 BCP3: FFFFF80002EAC8B5 BCP4: 0000000000000007 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\122814-12729-01.dmp C:\Users\Poke-Super-Trainer\AppData\Local\Temp\WER-23509-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Youki komentarz 28 grudnia 2014 komentarz 28 grudnia 2014 To wrzuć ten plik, bo kod 0x50 dotyczy wielu rzeczy.
Just Kacper komentarz 28 grudnia 2014 Autor komentarz 28 grudnia 2014 Ogółem właśnie jakieś 5 min temu podłączyłem nowy zasilacz, więc się zobaczy. A co do tych plików to zaraz wrzuce
Youki komentarz 28 grudnia 2014 komentarz 28 grudnia 2014 Okej, to nie śpieszy się. A ten nowy zasilacz to ?
Just Kacper komentarz 28 grudnia 2014 Autor komentarz 28 grudnia 2014 (edytowane) Słuchaj, ten plik jest pośród tamtych co wrzuciłem, ale masz: http://przeklej.org/file/UStY9d/122814-12729-01.dmp Tracer Be Cool 420W Silent
Youki komentarz 28 grudnia 2014 komentarz 28 grudnia 2014 Wymieniłeś jedną bombę na drugą, mowa o zasilaczu. Przetestuj pamięci RAM za pomocą programu memtest86+
Just Kacper komentarz 28 grudnia 2014 Autor komentarz 28 grudnia 2014 A więc mamy kolejne 2 błędy... : Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 1e BCP1: FFFFFFFFC0000005 BCP2: FFFFF880089EF880 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\122814-14773-01.dmp C:\Users\Poke-Super-Trainer\AppData\Local\Temp\WER-37471-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt A tu plik: http://przeklej.org/file/yqIg0w/122814-14773-01.dmp A teraz 2: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 3b BCP1: 00000000C000001D BCP2: FFFFF96000145736 BCP3: FFFFF880066B81C0 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\122814-15350-01.dmp C:\Users\Poke-Super-Trainer\AppData\Local\Temp\WER-38220-1.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt A tu plik: http://przeklej.org/file/oVMZ9H/122814-15350-01.dmp ...
Youki komentarz 28 grudnia 2014 komentarz 28 grudnia 2014 Przetestuj pamięci RAM za pomocą programu memtest86+ Wykonaj po prostu to najpierw.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.