x-kom hosting

'Odświeżanie' komputera

Brozek
utworzono
utworzono

Witam,

jako, że mój zakupiony cztery lata temu komputer stacjonarny używany do gier wymaga aktualizacji sprzętu, postanowiłem zapytać się bardziej doświadczonych użytkowników o radę. ;)

Specyfikacja:

Windows 7 Home Premium 64 bit.
Płyta główna: Gigabyte GA-P55-US3L
Procesor: Intel Core i5 CPU 650 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz
Karta graficzna: GeForce 250 GTS
Ram: 6144mb
Zasilacz: iBox SL-8500BTX 500W
HDD: Samsung HD502IJ 1TB, WDC WD10EARS-00Y5B1 500GB


Przez te około 4 lata komputer sprawował się nieźle, nie miałem większego problemu z odpalaniem nowszych gier - ale to pewnie dlatego, że nie gram w jakieś super nowości. ;) Niestety, czasy i technologie się zmieniają, dlatego chciałbym usprawnić nieco PCta, żeby - chociażby na średnich detalach - działały takie gry jak np. FIFA15 etc.

Zważywszy na to, że studiuję nie mam niestety jakichś niebotycznych środków na upgrade.
Z tego, co poczytałem i wywnioskowałem do zmiany musi iść karta graficzna - zastanawiałem się nad czymś używanym do około 250zł :
Radeon 6770/7700 lub GeForce GTX 650 - czy taki wybór byłby dobry? Jeżeli tak, to która z nich najlepsza?

Druga konieczna rzecz do zmiany - zasilacz. Nawet nie tyle jego parametry są złe, tylko sam producent. Tutaj chciałem celować w Pentagram Silent Force PSF 460-P12S lub Amacrox Warrior AX450-PNF.

Zdaję sobie sprawę, że ogólnie ciężko coś dobrać w takich kwotach, ale może bardziej doświadczeni dadzą jakieś sensowne rozwiązania - nie chciałbym po prostu kupić np. Radeona 6770 i zasilacza, jeżeli ma się okazać, że owa FIFA nadal nie będzie mi działała. ;)

Wielkie dzięki z góry i pozdrawiam,
Brożek

Brozek
komentarz
komentarz

Dzięki wielkie :)

Brozek
komentarz
komentarz

Stanęło w końcu na zmianie budżetu na 500zł za obie rzeczy, niestety, jedyni nowe mnie interesowały.