Coorchak utworzono 20 września 2014 utworzono 20 września 2014 Witam serdecznie Mam taki problem , że bardzo często pojawia mi sie niebieski ekran ( kilka razy dziennie jak korzystam z komputera ) w ktorym mam napisane że "Komputer napotkał problem i musi zostać włączony ponownie " I jest to bład kmode_exception_not_handled. Odrazu mowie nie mam zielonego pojecia co on oznacza. W internecie szukalem wiele na ten tamat i znalazłem na stronie Microsoftu , że jest to błąd związany ze sterownikami i że na to jest aktualizacja . Mam stałe łącz z internetem i aktualizuje system raz na dwa tygodnie NAWET JAK NIC NIE MA . Lecz po wszystkich aktualizacjach problem dalej występuje . Pracuje na WIn 8.1 . Bardzo proszę o pomoc bo juz sam nei wiem co robic ://// . DODAJE ZDJĘCIE ZROBIONE TELEFONEM !
Youki komentarz 20 września 2014 komentarz 20 września 2014 Podaj specyfikację Twojego PC wraz z marką i mocą zasilacza. Błąd wyskakuje losowo czy podczas wykonywania określonych czynności ? Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload. :)
Coorchak komentarz 20 września 2014 Autor komentarz 20 września 2014 PROC: AMD FX-4130 Karta Graf: Radeon R7 250 Płyta głowna: Asrock 970 Pro 3 R2.0 RAM DDR3 : Corsair 8GB Zasilacz Chieftec 230 V Błąd wyskakuje losowo czasem zdarza się ze występuje w odstępie 10-30 min , a czasem że 4-7 godzin .
Youki komentarz 21 września 2014 komentarz 21 września 2014 pakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.
senior-pol komentarz 5 października 2014 komentarz 5 października 2014 pakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload. Witam, Mam podobny problem jak kolega Coorhak. Specyfikacja laptopa: Model: Asus N550JK-CN133H System: Windows 8.1 64-bit Procesor: i7-4700HQ (2.4 GHz, 3.4 GHz Turbo, 6 MB Cache) Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 850M Zintegrowana karta graficzna: Intel HD 4600 RAM: 16 GB DDR3 (1600 MHz) Zasilacz: ASUS 100-240 V Pliki Minidump http://speedy.sh/vhpyQ/Minidump.rar
Youki komentarz 6 października 2014 komentarz 6 października 2014 Przetestuj pamięci RAM za pomocą programu memtest86+
senior-pol komentarz 6 października 2014 komentarz 6 października 2014 Przetestowane. Problemów z RAM nie ma. Laptop nowy - kupiony miesiąc temu, więc nie powinno być takich niespodzianek. Czasami błąd z tematu zastępuje inny - NTFS_FILE_SYSTEM. Podejrzewam, że może to być problem jakieś aktualizacji zainstalowanej z Windows Update. Sprawdzałem zalecenia Windowsa, ale nie pomogły http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff557433(v=vs.85).aspx
Youki komentarz 7 października 2014 komentarz 7 października 2014 A błąd pojawił się po zainstalowaniu jakieś aktualizacji ?
senior-pol komentarz 7 października 2014 komentarz 7 października 2014 A błąd pojawił się po zainstalowaniu jakieś aktualizacji ? Chyba tak, choć jeszcze instalowałem różne programy, typu office, photoshop. Może to coś z tym Frameworkiem?
Gość komentarz 7 października 2014 komentarz 7 października 2014 (edytowane) senior badz tak uprzejmy i zaloz oddzielny temat bo sie bałagan robi - kupiles laptopa masz gwarancje idz do serwisu
senior-pol komentarz 8 października 2014 komentarz 8 października 2014 senior badz tak uprzejmy i zaloz oddzielny temat bo sie bałagan robi - kupiles laptopa masz gwarancje idz do serwisu Ok, problem rozwiązany. Okazało się, że antywirus Eset Smart Security 7 powoduje te problemy. Pozdrawiam i zamykam temat.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.