x-kom hosting

Problem z Bluescreen

Energy`
utworzono
utworzono (edytowane)

Siemka. Od zakupu komputera (rok) borykam się z pewnym problemem jakim są uciążliwe bluescreeny. Codziennie komputer potrafi wyłączyć się nawet 5 razy(bluescreen). Jest to strasznie denerwujące. Proszę o pomoc.

Gdy wyskakuje bluescreen wyskakuje mi błąd 0x000003b lub kilka innych i jeszcze jeden na którym u góry pisze FAULT_NOT_FUND_AREA(jakoś tak). Czytałem troszkę o tym i mianiowicie jest to związane z sterownikami karty graficznej. Czy to może być prawada, że osoba składająca mój komputer pomyliła coś w instalacji? Od początku zakupu komputera wyskoczyło mi już pewnie z 100 BSOD. Liczę na pomoc. Jestem zielony więc opisujcie wszystko jak najprościej :D A i jeszcze jedno. Gdy dałem komputer do naprawy, osoba sprawdzająca go nic nie wykryła...

 

Z góry dzięki.

 

Komputer:

Windows 7 64bit

RAM 4 GB

Procesor 2x3.00GHz

Karta graficzna AMD RADEON 7700 series 2GB(o ile się nie mylę to 2)

Zasilacz 420W

 

Jeżeli zły dział proszę przenieść :)

Edytowane przez lunatic1221

Youki
komentarz
komentarz

Zasilacz 420W

Jakiej marki ? Tracer, Akyga ? :E 

Czytałem troszkę o tym i mianiowicie jest to związane z sterownikami karty graficznej.

Niekoniecznie.

 

Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.

 

Gdy dałem komputer do naprawy, osoba sprawdzająca go nic nie wykryła...  

Ale pieniądze wzieła ? 

Energy`
komentarz
komentarz (edytowane)

Jakiej marki ? Tracer, Akyga ? :E

Jak mam sprawdzić? W umowie nie ma napisanej marki. Jest tylko obudowa z zasilaczem 420W

 

Minidump

http://speedy.sh/7fpgk/Minidump.rar

 

A mam, o ile się nie mylę Tracer

Edytowane przez lunatic1221
Energy`
komentarz
komentarz

Nic ostatnio nie aktualizowałem więc raczej nie ;d

Youki
komentarz
komentarz

Tak więc zacznij od tego. Płyta główna, czyli chipset, LAN itd, BIOS i potem do karty graficznej. 

Energy`
komentarz
komentarz

Ok już, nadal nic :/

Youki
komentarz
komentarz