DamixGW utworzono 12 czerwca 2014 utworzono 12 czerwca 2014 Witam, zamówiłem zestaw w tymże sklepie. Dziś jednak dostałem wiadomość, że nie mają tego zasilacza, który chcę i, że mogę go wymienić, lub odwołać całe zamówienie. Widziałem wiele negatywnych opinii o tym sklepie, stąd moje pytanie. Czy Waszym zdaniem lepiej odwołać i spróbować zakupić gdzieś indziej? Nie chciałbym w jakimś razie męczyć się potem z tym sklepem.
szynszyl1337 komentarz 12 czerwca 2014 komentarz 12 czerwca 2014 Mają beznadziejny system gwarancyjny. Od siebie polecam esc.pl ale będzie troszkę drożej (jakiś czas temu mieli sporo lepsze ceny od morele.net)
muszkieter97 komentarz 12 czerwca 2014 komentarz 12 czerwca 2014 Ja nie mialem problemow z tym sklepem, znajomym go polecam i nie narzekaja.
r102 komentarz 13 czerwca 2014 komentarz 13 czerwca 2014 Ale o co chodzi ? Wybierzesz inny zasilacz i będzie OK.
mprzywoski1983 komentarz 18 lipca 2014 komentarz 18 lipca 2014 Jeżeli temat jeszcze aktualny to odwołaj póki jeszcze możesz. Zaoszczędzi Ci to dalszych problemów. Poza samym zakupem i ceną bardzo ważne jest podejście do klienta (w morele całkowity brak) oraz rozwiązywanie jego problemów jak i ew. serwisowanie w razie czego. To wszystko w MORELE jest żenujące. Klienta mają w du..... Naprawdę lepiej omijać z daleka. Miesiąc już prawie czekam na rozpatrzenie reklamacji i odesłanie kompa za 4 tyś. Pomimo, że złożona jako niezgodność towaru z umową nawet nie kwapili się odpowiedzieć w ustawowym terminie.... Naprawdę nie warto im nabijać kieszeni, jak tylko przelejesz im kasę to mają Cię za nic......
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.