x-kom hosting

Podłączenie komputera z telewizorem

p5ych0
utworzono
utworzono

Witam. Dziś stwierdziłem, że chcę podłączyć komputer do telewizora i stwierdziłem też, że tego nie potrafię. Jestem totalnie zielony w tym temacie więc bardzo proszę o wytłumaczenie krok po kroku co mam zrobić. Moja karta to Geforce 8500 gt i mam sprzęt do wykorzystania : Eurozłączkę z wyjściami w kolorach czerwony, żółty, biały ; kabel z czinczami czerwony, żółty, biały z obu stron, przejściówkę z końcówką do karty graficznej z jednej strony oraz kabelkami w kolorach czerwony, żółty, niebieski, zielony.

I po prostu te kable niebieski i zielony mnie zmieszały... po co one tam są skoro nie mogę nigdzie ich podpiąć. Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie co mam zrobić żebym mógł na tv widzieć obraz z kompa. (stery nVidia mam najnowsze i nvidia tool też).

vocativus
komentarz
komentarz
stery nVidia mam najnowsze i nvidia tool też

czyli to mamy z głowy

I po prostu te kable niebieski i zielony mnie zmieszały... po co one tam są skoro nie mogę nigdzie ich podpiąć

to jest złącze komponentowe - jakość zbliżona do HD. Złącze takie posiadają telewizory plazmowe i LCD przystosowane do wyświetlania obrazu high deffinition.

Eurozłączkę z wyjściami w kolorach czerwony, żółty, biały ; kabel z czinczami czerwony, żółty, biały z obu stron, przejściówkę z końcówką do karty graficznej z jednej strony oraz kabelkami w kolorach czerwony, żółty, niebieski, zielony.

do żółtego na przejściówce z karty podłączasz żółty czincz, drugą końcówkę do żółtej na euro i euro wpinasz do telewizora. Odpalasz telewizor, dajesz żeby wyświetlał obraz ze SCARTa i zostawiasz. Komp powinien wykryć że coś się podłączyło.