x-kom hosting

Reinstalacja systemu windows Vista

8Wojtas6
utworzono
utworzono

Witam. Mam zamiar postawić na nowo windowsa vistę. Mam parę pytań:

W jakiej kolejności instalować sterowniki i jakie sterowniki muszę zainstalować a jakie system automatycznie zainstaluje?

Co do aktualizacji to instalować sercice pack 1 i service pack 2 przed instalacją sterowników? I robić to przez windows update czy ręcznie?

arkadiusz97
komentarz
komentarz

akie system automatycznie zainstaluje?

To się zobaczy. U mnie w Windowsie 7 instalowało się wszystko automatycznie przez windows update.

Jak jednak wszystko się nie zainstaluje w ten sposób to najpierw service pack 2, potem sterowniki od płyty głównej i od grafiki.

8Wojtas6
komentarz
komentarz (edytowane)

Generalnie to jestem trochę zielony w temacie, ale proszę mi powiedzieć czy dobrze rozumiem: po instalacji czekam aż windows update zainstaluje mi wszystkie aktualizacje wraz z service packiem 1 i 2. Dopiero potem sterowniki do płyty głównej i do grafiki. A resztę sterowników do urządzeń system mi wykryje i zainstaluje??

A czy można po instalacji systemu od razu ręcznie zainstalować najpierw service pack 1 a potem service pack 2?? I reszta aktualizacji poprzez windows update? Pytam dlatego, że jak raz reinstalowałem system to aktualizacje mi się ściągały non stop przez 2 dni. I service packi mi się nie zainstalowały... generalnie zababrałem się w tych aktualizacjach...

 

Proszę o odpowiedź bo zależy mi na tym. A dodatkowo prosiłbym o linki do sterowników które trzeba zainstalować do płyty głównej i do grafiki. Płyta główna to MSI B75MA-E33 (MS-7808) (SOCKET 0)

natomiast karta graficzna to NVIDIA GeForce GT 430. Z góry dziękuję.

Edytowane przez Wojtas88
arkadiusz97
komentarz
komentarz (edytowane)
po instalacji czekam aż windows update zainstaluje mi wszystkie aktualizacje wraz z service packiem 1 i 2

Właściwie to tylko service packa 2, bo w nim jest też sp 1.