x-kom hosting

Nie tylko transfer - co istotne?

4pc
utworzono
utworzono

Co ma dla was największe znaczenie w hostingach, poza transferem i powierzchnią?

Dla mnie np. direct admin. Co jeszcze?

  • 2 miesiące później...

Morelka
komentarz
komentarz

Stabilność usługi - uptime. Transfer, powierzchnia i wszystkie cudowne parametry nie mają znaczenia, jeśli serwer często pada.
Na Firehost siedzę właśnie ze względu na jakość, zero problemów. Niska cena gra mniejszą rolę.

  • 2 tygodnie później...
4pc
komentarz
komentarz

Odkopane hehe... Szkoda że tak mało osób pisze.  A podajesz oczywiste oczywistości - bardziej mi chodziło o jakieś oryginalne tematy.

Na innym forum ktoś pisał o dziennym ograniczeniu ilości wysyłanych maili - i to już coś.

  • 2 tygodnie później...
Morelka
komentarz
komentarz

W Firehost największe znaczenie ma dla mnie szybkość i jakość usługi.
Serwer działa bez żadnych problemów, support mają doskonały i to w zasadzie przesądza o tym, że z nimi współpracuję.
A to, że strony dzialają cały czas jest dla mnie kluczowe.

sapf
komentarz
komentarz (edytowane)

Niezawodność, dobry kontakt, szybka reakcja na problemy, dostęp do shella, cena.

Edytowane przez sapf
  • 2 tygodnie później...
Morelka
komentarz
komentarz

Cena ma dla mnie mniejsze znaczenie - głównie liczy się jakość usługi. Dobry kontakt z supportem, szybki serwer - to takie absolutne podstawy.
Co mi po serwerze, który będzie miał bardzo niską cenę, a będzie kiepski? Zwracajcie uwagę na jakość to wtedy na pewno wszystko będzie ok.

4pc
komentarz
komentarz

sapf - takie kwesie jak dostęp do shella to już indywidualna sprawa.

Mnie jak dotąd wystarczyły podstawowe funkcjonalności. Dopiero niedawno dowiedziałem się o czymś takim o zadania crona, ale to przy okazji korzystania z dodawarki seo.

  • 3 tygodnie później...
Morelka
komentarz
komentarz

Rozmawiajmy o podstawowych funkcjonalnościach. Wiadomo, że niektóre opcje to sprawa indywidualna, np. cron.
Kluczowa stabilność serwera, dobry support, szybkie działanie, ewentualnie dodatkowe funkcjonalności.
Na swoim hostingu to mam.

 

  • 1 miesiąc później...
nowysacz
komentarz
komentarz

Hosting dobiera się pod swoje preferencje.
Dla każdego będzie coś innego istotne... dla mnie musi być wydajny.

4pc
komentarz
komentarz

W zasadzie obiektywnie patrząc to transfer ma najmniejsze znaczenie. Mam go za mało to zmieniam pakiet. A kiedy jest kiepski support, niski uptime, częste pady, to pozostaje już tylko przenoszenie wszystkich danych na inny serwer, co nie?

  • 5 tygodni później...
Morelka
komentarz
komentarz

Jak dotąd nie mam problemów z transferem - nie zbliżam się do granic, ale akurat ruch na stronie cały czas rośnie, więc może sie okazac, że w najbliższym czasie trzeba będzie zmienić pakiet. A ogólnie zwracam uwagę na podstawowe kwestie - szczególnie support, ewentualnie jakieś opcje dodatkowe przy hostingu.

4pc
komentarz
komentarz

Zmieniam konta kiedy zbliżam się do granicy parametrów. U mnie jest to możliwe bo trzymam wiele serwisów na jednym koncie i jakoś to wszystko sensownie śmiga. Raczej staram się optymalizować wydatki - nie kupuję serwera w momencie kiedy nie jest mi potrzebny.

  • 1 miesiąc później...
Artel
komentarz
komentarz

jak dla mnie to:

-max ilość podpiętych domen

-direct admin

-dostęp do php.ini, aby ustawić gzip'owanie

 

 

i cena rzecz jasna.

4pc
komentarz
komentarz

Ilość podpiętych domen mało kiedy jest ograniczona - przynajmniej ja jeszcze takiego serwera nie miałem.

Raczej takie usługi omijałbym szerokim łukiem. A jeśli jeszcze jest ograniczenie baz danych to już prawdziwa makabra.

Morelka
komentarz
komentarz
Serwer ma być szybki, support porządny, uptime wysoki i najlepiej aby dawali wybór panelu zarządzenia. 
Nawet najtańszy serwer nie ma sensu zakupu jeśli swoimi parametrami nie oferuje odpowiedniej jakości.
4pc
komentarz
komentarz

Ale dla mnie również dokładnie te same kwestie mają znaczenie i jesteśmy zadowoleni z aktualnej oferty.

Zmian nie będzie. Zresztą będąc zadowolonym z jednej oferty trudno myśleć o zmianie firmy na inną, nawet po to żeby płacić mniej.

  • 1 miesiąc później...
robbek
komentarz
komentarz (edytowane)

Z mojego punktu widzenia ważna jest pomoc techniczna. Najlepiej gdy jest dostępna 24h na dobe.

Edytowane przez robbek
4pc
komentarz
komentarz

Pytanie po co... Staram się kompa gasić po 8 godzinnach dziennie - w nocy nie siedzę, ani tym bardziej nie pracuję. Taki support jest mi zbędny. Liczy się wyłącznie to, co dzieje się w ciągu dnia.

  • 1 miesiąc później...
SiXwishlist
komentarz
komentarz (edytowane)

Pytanie po co... Staram się kompa gasić po 8 godzinnach dziennie - w nocy nie siedzę, ani tym bardziej nie pracuję. Taki support jest mi zbędny. Liczy się wyłącznie to, co dzieje się w ciągu dnia.

 

Wsparcie techniczne po stronie usługodawcy jest takim elementem ,który nie działa na zasadzie że przestaje odpowiadać w nocy bo akurat ty nie siedzisz. 50% klientów siedzi w nocy drugie 50% siedzi sobie w dzień ale nie jest to regułą. My np staramy się mieć podział zespołu na tyle elastyczny że zawsze ktoś jest dostępny przez 24 godziny. Wsparcie techniczne to nie tylko problemy ale również zapytania odnośnie samych usług pod kontem zakupu nowych lub spraw konfiguracyjnych. Jak rozmawiamy o wsparciu w godzinach nocnych wiele osób wykorzystuje ten czas na migracje np.

Edytowane przez SiXwishlist
4pc
komentarz
komentarz

Ale co mnie obchodzi co robią inni? Usługi szukam pod siebie, niech pod innych. A niech inni szukają gdzieś inaczej.

Ludzie prowadzący coś poważniejszego raczej nie siedzą nocami.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.