4pc utworzono 18 kwietnia 2014 utworzono 18 kwietnia 2014 Co ma dla was największe znaczenie w hostingach, poza transferem i powierzchnią? Dla mnie np. direct admin. Co jeszcze?
Morelka komentarz 15 lipca 2014 komentarz 15 lipca 2014 Stabilność usługi - uptime. Transfer, powierzchnia i wszystkie cudowne parametry nie mają znaczenia, jeśli serwer często pada. Na Firehost siedzę właśnie ze względu na jakość, zero problemów. Niska cena gra mniejszą rolę.
4pc komentarz 29 lipca 2014 Autor komentarz 29 lipca 2014 Odkopane hehe... Szkoda że tak mało osób pisze. A podajesz oczywiste oczywistości - bardziej mi chodziło o jakieś oryginalne tematy. Na innym forum ktoś pisał o dziennym ograniczeniu ilości wysyłanych maili - i to już coś.
Morelka komentarz 7 sierpnia 2014 komentarz 7 sierpnia 2014 W Firehost największe znaczenie ma dla mnie szybkość i jakość usługi. Serwer działa bez żadnych problemów, support mają doskonały i to w zasadzie przesądza o tym, że z nimi współpracuję. A to, że strony dzialają cały czas jest dla mnie kluczowe.
sapf komentarz 7 sierpnia 2014 komentarz 7 sierpnia 2014 (edytowane) Niezawodność, dobry kontakt, szybka reakcja na problemy, dostęp do shella, cena. Edytowane 7 sierpnia 2014 przez sapf
Morelka komentarz 18 sierpnia 2014 komentarz 18 sierpnia 2014 Cena ma dla mnie mniejsze znaczenie - głównie liczy się jakość usługi. Dobry kontakt z supportem, szybki serwer - to takie absolutne podstawy. Co mi po serwerze, który będzie miał bardzo niską cenę, a będzie kiepski? Zwracajcie uwagę na jakość to wtedy na pewno wszystko będzie ok.
4pc komentarz 21 sierpnia 2014 Autor komentarz 21 sierpnia 2014 sapf - takie kwesie jak dostęp do shella to już indywidualna sprawa. Mnie jak dotąd wystarczyły podstawowe funkcjonalności. Dopiero niedawno dowiedziałem się o czymś takim o zadania crona, ale to przy okazji korzystania z dodawarki seo.
Morelka komentarz 10 września 2014 komentarz 10 września 2014 Rozmawiajmy o podstawowych funkcjonalnościach. Wiadomo, że niektóre opcje to sprawa indywidualna, np. cron. Kluczowa stabilność serwera, dobry support, szybkie działanie, ewentualnie dodatkowe funkcjonalności. Na swoim hostingu to mam.
nowysacz komentarz 29 października 2014 komentarz 29 października 2014 Hosting dobiera się pod swoje preferencje. Dla każdego będzie coś innego istotne... dla mnie musi być wydajny.
4pc komentarz 3 listopada 2014 Autor komentarz 3 listopada 2014 W zasadzie obiektywnie patrząc to transfer ma najmniejsze znaczenie. Mam go za mało to zmieniam pakiet. A kiedy jest kiepski support, niski uptime, częste pady, to pozostaje już tylko przenoszenie wszystkich danych na inny serwer, co nie?
Morelka komentarz 2 grudnia 2014 komentarz 2 grudnia 2014 Jak dotąd nie mam problemów z transferem - nie zbliżam się do granic, ale akurat ruch na stronie cały czas rośnie, więc może sie okazac, że w najbliższym czasie trzeba będzie zmienić pakiet. A ogólnie zwracam uwagę na podstawowe kwestie - szczególnie support, ewentualnie jakieś opcje dodatkowe przy hostingu.
4pc komentarz 3 grudnia 2014 Autor komentarz 3 grudnia 2014 Zmieniam konta kiedy zbliżam się do granicy parametrów. U mnie jest to możliwe bo trzymam wiele serwisów na jednym koncie i jakoś to wszystko sensownie śmiga. Raczej staram się optymalizować wydatki - nie kupuję serwera w momencie kiedy nie jest mi potrzebny.
Artel komentarz 7 stycznia 2015 komentarz 7 stycznia 2015 jak dla mnie to: -max ilość podpiętych domen -direct admin -dostęp do php.ini, aby ustawić gzip'owanie i cena rzecz jasna.
4pc komentarz 13 stycznia 2015 Autor komentarz 13 stycznia 2015 Ilość podpiętych domen mało kiedy jest ograniczona - przynajmniej ja jeszcze takiego serwera nie miałem. Raczej takie usługi omijałbym szerokim łukiem. A jeśli jeszcze jest ograniczenie baz danych to już prawdziwa makabra.
Morelka komentarz 20 stycznia 2015 komentarz 20 stycznia 2015 Serwer ma być szybki, support porządny, uptime wysoki i najlepiej aby dawali wybór panelu zarządzenia. Nawet najtańszy serwer nie ma sensu zakupu jeśli swoimi parametrami nie oferuje odpowiedniej jakości.
4pc komentarz 23 stycznia 2015 Autor komentarz 23 stycznia 2015 Ale dla mnie również dokładnie te same kwestie mają znaczenie i jesteśmy zadowoleni z aktualnej oferty. Zmian nie będzie. Zresztą będąc zadowolonym z jednej oferty trudno myśleć o zmianie firmy na inną, nawet po to żeby płacić mniej.
robbek komentarz 23 lutego 2015 komentarz 23 lutego 2015 (edytowane) Z mojego punktu widzenia ważna jest pomoc techniczna. Najlepiej gdy jest dostępna 24h na dobe. Edytowane 23 lutego 2015 przez robbek
4pc komentarz 24 lutego 2015 Autor komentarz 24 lutego 2015 Pytanie po co... Staram się kompa gasić po 8 godzinnach dziennie - w nocy nie siedzę, ani tym bardziej nie pracuję. Taki support jest mi zbędny. Liczy się wyłącznie to, co dzieje się w ciągu dnia.
SiXwishlist komentarz 4 kwietnia 2015 komentarz 4 kwietnia 2015 (edytowane) Pytanie po co... Staram się kompa gasić po 8 godzinnach dziennie - w nocy nie siedzę, ani tym bardziej nie pracuję. Taki support jest mi zbędny. Liczy się wyłącznie to, co dzieje się w ciągu dnia. Wsparcie techniczne po stronie usługodawcy jest takim elementem ,który nie działa na zasadzie że przestaje odpowiadać w nocy bo akurat ty nie siedzisz. 50% klientów siedzi w nocy drugie 50% siedzi sobie w dzień ale nie jest to regułą. My np staramy się mieć podział zespołu na tyle elastyczny że zawsze ktoś jest dostępny przez 24 godziny. Wsparcie techniczne to nie tylko problemy ale również zapytania odnośnie samych usług pod kontem zakupu nowych lub spraw konfiguracyjnych. Jak rozmawiamy o wsparciu w godzinach nocnych wiele osób wykorzystuje ten czas na migracje np. Edytowane 4 kwietnia 2015 przez SiXwishlist
4pc komentarz 8 kwietnia 2015 Autor komentarz 8 kwietnia 2015 Ale co mnie obchodzi co robią inni? Usługi szukam pod siebie, niech pod innych. A niech inni szukają gdzieś inaczej. Ludzie prowadzący coś poważniejszego raczej nie siedzą nocami.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.