x-kom hosting

Kursor nie reaguje po wybudzeniu (po wyjściu ze stanu wstrzymania)

8Wojtas6
utworzono
utworzono

Klikam start i wstrzymaj po to aby uśpić komputer. Potem po wzbudzeniu kursor myszki w ogóle nie reaguje, stoi w miejscu.  Co robić? Zaznaczam, że wybudzenie komputera następuje poprzez wciśnięcie przycisku power. Ja bardzo proszę o konstruktywną pomoc ponieważ bardzo zależy mi na rozwiązaniu tego problemu. Dodam też, że jestem laikiem i prosiłbym o rzetelną pomoc. Z góry dziękuje.

  • 2 tygodnie później...

mnichex
komentarz
komentarz

Jeśli masz myszkę pod usb, może masz problem ze sterownikiem, który przestaje reagować po wybudzeniu komputera ze stanu wstrzymania.

Próbowałeś może z inną myszką? 

  • 2 tygodnie później...
8Wojtas6
komentarz
komentarz

Tak, próbowałem z inną myszą i na usb jest tak samo.

A ogólnie sprawa ma  się następująco:
Ogólnie to kupiłem myszkę na PS/2 i problem jakby częściowo został rozwiązany ale ostatnio zauważyłem, że drukarka nie działa po wybudzeniu...

Zauważyłem, że w menedżerze urządzeń w kontrolerach uniwersalnej magistrali szeregowej PRZED uśpieniem są następujące sterowniki: główny koncentrator usb, główny koncentrator usb, Intel 7 series...chipset family usb..controller, Intel 7 series...chipset family usb..controller, rodzajowy koncentraor usb, rodzajowy koncentrator usb, uniwersalna drukarka usb, urządzenie kompozytowe usb, urządzenie pamięci masowej usb, urządzenie pamięci masowej usb. Natomiast PO wybudzeniu brakuje uniwersalna drukarka usb, urządzenie kompozytowe usb, urządzenie pamięci masowej usb i urzadzenie pamięci masowej usb - tego nie ma jak wybudzę komputer.

Spisałem się, zalezy mi na rozwiązniu tego problemu a tutaj są już konkretne wskazówki. Co to może być i co należy zrobić?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie