x-kom hosting

Blue screen przy włączaniu Amnesi

Yumi
utworzono
utworzono

Przy włączaniu Amnesi - A machine for pigs wyskakuje mi blue screen.

 

Parametry mojego laptopa:

Lenovo IdeaPad Z710

CPU: Intel I7-4702MQ 2.2G

Ram: 8GB

SSHD: 1tb + 8gb

OS: Windows 7 Ultimate 64bit

Karty graficzne: Intel(R) HD Graphics 4600

                         NVIDIA GeForce GT 745M

 

Jeżeli chodzi o sprawy techniczne jestem kompletnie zielony ale wydaje mi się że przy tym laptopie ta gra powinna bez problemu chodzić mi na maksymalnych wymaganiach.

 

Macie może pojęcie z czym może być problem? Z góry dzięki za pomoc

Youki
komentarz
komentarz

Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś Upload. 

  • Dobra wypowiedź 1
Yumi
komentarz
komentarz

Gdzie mogę znaleźć folder Minidump, sorki ale naprawdę jestem w tym kompletnie zielony

Youki
komentarz
komentarz

C:\Windows\Minidump

  • Dobra wypowiedź 1
Youki
komentarz
komentarz

Sterowniki do karty graficznej (GeForce) są aktualne ? 

  • Dobra wypowiedź 1
Yumi
komentarz
komentarz

Powinny być, laptopa kupiłem w połowie stycznia tego roku, sam nie aktualizowałem aczkolwiek wydaje mi się, że powinna być do tego automatyczna aktualizacja

Youki
komentarz
komentarz

Powinny być nowsze na stronie producenta. 

 

Problem występuje tylko w tej grze ? 

 

Daj, aby gierka uruchamiała się na zintegrowanym układzie od Intela i napisz jak sytuacja wygląda.

  • Dobra wypowiedź 1
Yumi
komentarz
komentarz

Co do innych gier, na tym komputerze grane jest jeszcze jedynie w lola i cs 1.6.

Odpaliłem grę na zintegrowanej karcie graficznej i odpaliła się bez problemu, wyłączyłem i włączyłem grę znowu na GeForce i poijawił się bluescreen.

Gra na Geforce odpala mi się do menu, ale gdy chcę zacząć nową grę zaczyna się wczytywanie i następnie bluescreen

Rozumiem przez to że ściągnięcie i zainstalowanie nowych sterowników powinno pomóc?