nychuu utworzono 4 marca 2014 utworzono 4 marca 2014 Witam. Od pewnego czasu mam problem z swoim urządzeniem wielofunkcyjnym HP deskjet F4180. Miałem przeprowadzkę, chciałem wydrukować pare dokumentów. Na laptopie miałem niedawno formatowanie dysku, ściągnąłem z strony hp, sterowniki do moje urządzenia. Instalacja przebiegła pomyślnie. Przed przeprowadzką jakieś pół roku temu kupiłem nowe oryginalnie kartridże. Po podłączeniu na konsoli drukarki pojawia się duża litera "E" (powinno być "0"), dwie diody przy trzech kropelkach ciągle migają. Sytuacje przedstawiona na zdjęciu: http://i62.tinypic.com/20f8dva.jpg Skanowanie dokumentów, zdjęć działa. Kiedy chcę coś wydrukować, niby się drukuje, ale papier jest zupełnie czysty, jak nowy. Chodzi mi o to,że jest dźwięk kaset, że coś się drukuje,ale tak jak mówiłem papier czysty.Próbowałem wyjmować kartridże, wsadzać tylko jeden. Raz "załapało" i pokazał się stan czarnego tuszu, po ponownym włożeniu i wyłożeniu oba są niewidoczne. Pojawia się komunikat, "Problem z kasetami drukującymi", w miejscu dwóch kaset widnieją dwa czerwone X. Pod tym wszystkim widnieje jeszcze jeden komunikat: "Wystąpił problem z następującą kasetą drukującą: Czarny kaseta z tuszem Zajrzyj do dokumentacji drukarki.". Wydaje mi się, że problem nie polega w kastach a "głębiej", przed przeprowadzką też po kupieniu nowych kartidży było to samo. Macie jakieś pomysły, jak rozwiązać ten problem?
miciugo komentarz 4 marca 2014 komentarz 4 marca 2014 Takie (może głupie) pytania; nie pomyliłeś kaset, i nie wkładasz kolorowej w miejsce czarnej? Odkleiłeś folię z dysz? Jesteś pewien że to właściwe sterowniki?
nychuu komentarz 4 marca 2014 Autor komentarz 4 marca 2014 (edytowane) Nie :), wkładam tak jak jest narysowanie na klapie. Sterowniki ściągnięte z oficjalnej strony hp. Próbowałem reinstallować ,ale nic nie pomogło. Edytowane 4 marca 2014 przez nychuu
sajamonix komentarz 4 marca 2014 komentarz 4 marca 2014 A od kupna nowych kartridźy było coś drukowane ?Może przez te pół roku nieużytkowania tusz po prostu zaschnął ? A co z gwarancją masz? Jeśli tak to możesz spróbować zareklamować te kartridźe może to ich wina .
exportez komentarz 5 marca 2014 komentarz 5 marca 2014 To że nie drukował fakt tusz mógł zaschnąć, ale symbil E sygnalizuje error masz uszkodzony elektronicznie kartridż lub kartridże. Należy wymienić. Możesz spróbować przeczyścić styki w karetce i na kartridżach. Jeśli nie pomoże to pozostaje wymiana.
nychuu komentarz 5 marca 2014 Autor komentarz 5 marca 2014 Chłopaki, jak kupowałem nowe kartridże to ten problem po jakimś czasie się pojawił i tak ciągnie... Ten elektroniczny kartridż czym mam przeczyścić? Wymiana, to w jakimś sklepie komputerowym, media markcie, czy trzeba ściągnąć z serwisu?
exportez komentarz 6 marca 2014 komentarz 6 marca 2014 przeczyść styki kartrydza i w keretce spirytusem
exportez komentarz 8 marca 2014 komentarz 8 marca 2014 to prawdopodobnie elektronika w nich uległa uszkodzeniu, włóż kasety pojedynczo i zobacz czy również będzie błąd
IdCzarek komentarz 9 marca 2014 komentarz 9 marca 2014 sprawdził bym jeszcze czy tusze nie są po dacie Nie mniej jednak wyglada mi to na padniętą glowicę
nychuu komentarz 10 marca 2014 Autor komentarz 10 marca 2014 (edytowane) Ciągle to samo :/ . Całą drukarkę oddać do jakiegoś serwisu komputerowego czy szukać gdzieś serwisu stricte co naprawiają drukarki? @IdCzarek kartridże są okej, sprawdzałem u kolegi, dobrze drukują. Edytowane 10 marca 2014 przez nychuu
IdCzarek komentarz 10 marca 2014 komentarz 10 marca 2014 szukał bym serwisu drukarek, raczej nie komputerowego, Jeżeli jesteś z Częstochowy bądź okolic moge polecić ci serwis.
exportez komentarz 11 marca 2014 komentarz 11 marca 2014 poleć serwis drukarek może kiedyś się przyda
nychuu komentarz 11 marca 2014 Autor komentarz 11 marca 2014 Jestem z Olsztyna, nie jest to małe miasto, coś powinni być :).
Annaoo7 komentarz 11 lutego 2018 komentarz 11 lutego 2018 Stary wątek ale miałam bardzo podobny problem niedawno z drukarką hp, po zrobieniu formatu na kompie. To co pomogło to odinstalowanie zbędnego oprogramowania hp i pozostawienie jedynie niezbędnych sterowników drukarki i komputera. Polecam
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.