Rupek92 utworzono 31 stycznia 2014 utworzono 31 stycznia 2014 Witam. Od pewnego czasu mam problem z komputerem, raz na tydzień albo i częściej wyskakuje mi blue screen za każdym razem inny nie wiem co mam już zrobić ;s i nie chce oddawać komputera do serwisu ponieważ stale go potrzebuje Platforma: -Płyta główna: MSI g-43 Z77 -Procesor: I5 3570k 3.4 GHz -Pamięć ram: Kingston hyperX predator 8gb 2400MHz -Karta graficzna: Sapphire HD 7870 2gb -Zasilacz: Aerocool templarius imperator 550W 80plus bronz Dodaje do tego jeszcze pliki z folderu minidump: http://speedy.sh/EnEy9/Minidump.rar Z góry dziękuje za rozwiązanie problemu.
Youki komentarz 31 stycznia 2014 komentarz 31 stycznia 2014 Profilaktycznie usuń dokładnie AVG, wyczyść po nim rejestr, Defender został wyłączony ? Dokonaj aktualizacji wszystkich sterowników oraz BIOS'u Zrób skanowanie w zakładce Error Scan oraz pokaż screena z zakładki Health z programu HD Tune. Przetestuj pamięci RAM, każdą kostkę osobno za pomocą programu Memtest86 1
BAKUN komentarz 31 stycznia 2014 komentarz 31 stycznia 2014 Odczytałem najnowszy plik dmp. Problemem jest SYMBOL_NAME: nt!CmpRemoveKeyHash+34 Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.402 X86 Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C:\Users\AND\Desktop\013114-13057-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: SRV*c:\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols Executable search path is: Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (4 procs) Free x64 Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Built by: 7601.18247.amd64fre.win7sp1_gdr.130828-1532 Machine Name: Kernel base = 0xfffff800`0324a000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0348d6d0 Debug session time: Fri Jan 31 12:09:53.136 2014 (GMT+1) System Uptime: 0 days 1:31:08.276 Loading Kernel Symbols ............................................................... ................................................................ ..................................... Loading User Symbols Loading unloaded module list ........ ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 3B, {c0000005, fffff800035a44dc, fffff8800cbc9e10, 0} Probably caused by : ntkrnlmp.exe ( nt!CmpRemoveKeyHash+34 ) Followup: MachineOwner --------- 1: kd> !analyze -v ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (3b) An exception happened while executing a system service routine. Arguments: Arg1: 00000000c0000005, Exception code that caused the bugcheck Arg2: fffff800035a44dc, Address of the exception record for the exception that caused the bugcheck Arg3: fffff8800cbc9e10, Address of the context record for the exception that caused the bugcheck Arg4: 0000000000000000, zero. Debugging Details: ------------------ EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwo FAULTING_IP: nt!CmpRemoveKeyHash+34 fffff800`035a44dc f7b118060000 div eax,dword ptr [rcx+618h] CONTEXT: fffff8800cbc9e10 -- (.cxr 0xfffff8800cbc9e10) rax=0000000017001228 rbx=fffff8a0036106f8 rcx=0000000000000000 rdx=0000000000000000 rsi=fffff8a01dd0e740 rdi=0000000000000001 rip=fffff800035a44dc rsp=fffff8800cbca7f8 rbp=fffff8a003cf9001 r8=000000003b9aca07 r9=0000000017001228 r10=fffff8a0036fc948 r11=fffff8a003610708 r12=00000000000001a2 r13=0000000000000001 r14=0000000000000000 r15=fffff8a01dd0c000 iopl=0 nv up ei pl nz na po nc cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00010206 nt!CmpRemoveKeyHash+0x34: fffff800`035a44dc f7b118060000 div eax,dword ptr [rcx+618h] ds:002b:00000000`00000618=???????? Resetting default scope CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0x3B PROCESS_NAME: TrustedInstall CURRENT_IRQL: 0 LAST_CONTROL_TRANSFER: from 0000000000000000 to fffff800035a44dc STACK_TEXT: fffff880`0cbca7f8 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!CmpRemoveKeyHash+0x34 FOLLOWUP_IP: nt!CmpRemoveKeyHash+34 fffff800`035a44dc f7b118060000 div eax,dword ptr [rcx+618h] SYMBOL_STACK_INDEX: 0 SYMBOL_NAME: nt!CmpRemoveKeyHash+34 FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: nt IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 521ea035 STACK_COMMAND: .cxr 0xfffff8800cbc9e10 ; kb FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x3B_nt!CmpRemoveKeyHash+34 BUCKET_ID: X64_0x3B_nt!CmpRemoveKeyHash+34 Followup: MachineOwner ---------
Rupek92 komentarz 31 stycznia 2014 Autor komentarz 31 stycznia 2014 (edytowane) Ram skanowałem jakiś czas temu kilka razy i memtestem nie pokazało błędów. W linku jest screen z zakładki Health http://speedy.sh/3JDBu/Health.png. A error scan jest w trakcie. Właśnie jak usunąć rejestr po AVG ??
Youki komentarz 31 stycznia 2014 komentarz 31 stycznia 2014 akiś czas temu Czyli kiedy ? Sprawdz jeszcze jakie parametry mają ustawione w BIOS'ie i na jakim napięciu działają. 1
Rupek92 komentarz 31 stycznia 2014 Autor komentarz 31 stycznia 2014 (edytowane) Tydzień może dwa ale skanowałem chyba z 4 razy i wszystko było okej. A zakładce error scan wszystkie "kwadraty" były zielone więc też chyba ok. Napięcie ram 1,648[V] Napięcie CPU 0,984[V[
Youki komentarz 31 stycznia 2014 komentarz 31 stycznia 2014 Dokonałeś aktualizacji BIOS'u oraz sterowników ?
Rupek92 komentarz 31 stycznia 2014 Autor komentarz 31 stycznia 2014 Sterowniki są aktualne powieważ korzystam z MSI live update i staram się na bieżąco wszystko aktualizować. Za chwile sprawdzę jeszcze sterowniki do karty graficznej Sterowniki do karty zostały zaktualizowane teraz tylko czekać czy problem się powtórzy ;p
Rupek92 komentarz 2 lutego 2014 Autor komentarz 2 lutego 2014 Dzisiaj znowu pojawił się blue screen ;s chyba trzeba oddać gdzieś komputer ;s
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.