x-kom hosting

jimdo.pl Strona internetowa

Adokur12
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam

Nie jestem pewny do końca czy to jest dobry dział. Jeżeli nie prosiłbym o przeniesienie.

Więc powracając do tematu, znalazłem stronę na której mogę zaprojektować własną stronę internerową http://pl.jimdo.com/  czy ktoś coś wie o tej stronie? bawił się nią ? 

Jestem nowy w świecie stron.. robię to pierwszy raz, na razie robię tam Sobie stronę Auto- serwisu ( czy napewno mogę?  bez obaw o jakieś koszty? ) może ktoś mógłby mi polecić jakąś ciekawszą stronę do tego lub douczyć trochę ?

Z góry dzięki   :)

Pozdrawiam

Mateusz


Zrobiłem co w mojej mocy...

lecz dlaczego strona nie widnieje w google? czytalem cos o pliku robots.txt 

Jeżeli wkleję dokładny link do strony w google piszę takie coś : "Opis tego wyniku jest niedostępny z powodu robots.txt "

Ktoś mi podpowie o co chodzi ?

kezar
komentarz
komentarz

Kreatory stron... to tak jakby w Twoim aucie zamontować robota, któremu mówisz, gdzie masz jechać.

 

Najlepiej samemu kupić hosting, jakąś domenę, wgrać Joomla bądź Wordpressa i działać. Nie dość, że możesz się samemu nauczyć podstaw HTML, CSS to jeszcze będziesz miał większą zabawę przy tworzeniu stron. Takie kreatory są stworzone dla leniwych Amerykanów.

  • Dobra wypowiedź 1
  • 3 tygodnie później...
timikomp
komentarz
komentarz

j.w. - kreatory strony charakteryzują się dużą ilością zbędnego, błędnego kodu. Kup jakiś tani hosting, domene, poszukaj na YouTube kursu Wordpress - będziesz na 100% bardziej zadowolony :)

  • 2 tygodnie później...
hosting www
komentarz
komentarz (edytowane)

j.w. - kreatory strony charakteryzują się dużą ilością zbędnego, błędnego kodu. Kup jakiś tani hosting, domene, poszukaj na YouTube kursu Wordpress - będziesz na 100% bardziej zadowolony :)


Zajrzałem w kod kilku przykładowych stron opartych na kreatorze jimdo.