Bartosz236 utworzono 24 stycznia 2014 utworzono 24 stycznia 2014 Problem jak w temacie. Co jakiś czas występuje nam dobrze znany "niebieski ekran śmierci". O to co wyszło: A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer. The problem seems to be caused by the following file: win32k.sys SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode. Technical Information: *** STOP: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff960000c4283, 0xfffff880053f2060, 0x0000000000000000) *** win32k.sys - Address 0xfffff960000c4283 base at 0xfffff96000000000 DateStamp 0x4a5bc5e0
Youki komentarz 24 stycznia 2014 komentarz 24 stycznia 2014 Witam! Zacznij od podania pełnej konfiguracji PC wraz z uwzględnieniem marki i mocy zasilacza. Problem występuje losowo czy podczas wykonywania określonych czynności ? Aktualizowałeś/instalowałeś coś ostatnio ? Dodawałeś/zmieniałeś sprzęt ostatnio ? Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.