x-kom hosting

Jak zrobić formata Win 7

CheaTOveR
utworzono
utworzono (edytowane)

Cześć, ostatnio zauważyłem że dzieją się cuda na moim komputerze ( znika strasznie szybko pamięć chociaż nic nie robię.. ) Poza tym dyski są już strasznie zawalone itd.. Przydało by się to wszystko odświeżyć (formatem.. ). Nie potrafię robić formata, nigdy tego nie robiłem, więc czy ktoś by mógł mi wytłumaczyć, krok po kroku jak to się robi, ale tak po ludzku .. Jestem zielony w sprawach komputera :). Oczywiście posiadam płytkę z oryginalnym windowsem 7 OEM ( nie wiem czy to będzie problem.. ) 

Mam też kilka pytań : Czy jeśli zrobię format to czy bios zainstaluje mi sterowniki od grafy, dźwięku itp. ? Czy po formacie będzie trzeba robić coś szczególnego by poprawnie działał ( instalacja jakichś potrzebnych programów itd. ) czy można już przesiadywać na necie i instalować gry ( oczywiście po zaktualizowaniu sterowników.. ) 

@Edit. Dodam że mam podkręconą karte graficzną i czy po formacie coś by się zmieniło? ( karta to gtx 660TI, podkręcana przez sklep ( bo nie mieli zwykłej.. ) po starcie komputera otwiera mi się program którego nazwy nie pamiętam, ale pokazuje mi się tam temperatura karty, i jak została podkręcona )

Edytowane przez CheaTOveR

gery18
komentarz
komentarz (edytowane)

Wkładasz płytkę do napędu restartujesz komputer, zaraz po biosie pokaże ci się taki napis naciśnij dowolny klawisz...