x-kom hosting

program do 'przeklatkowania' filmu

nowyy
utworzono
utworzono

witam.

 

pytanie jest pewnie dla wielu banalne ale ja w tym temacie jestem zupelnie zielony. otoz mam do zrobienia sprawozdanie z zajec na uczelnie. dostalem kilka nagranych filmikow (kamera nagrywa chyba 24 klatki na sekunde) i musze z nich wybrac fragmenty ktore beda 'zdatne' do zrobienia analizy (dokladnie chodzi o analize chodu, wiec potrzebuje po prostu wybrac dobry krok, poniewaz filmiki zawieraja nagranie nog osoby chodzacej po biezni). takze musze to zrobic dosc dokladnie, tj. dokladnie okreslic czas poczatku a potem konca kroku i ten wlasnie odcinek filmu 'przeklatkowac', wybrac potem najlepiej ukazujace cykl chodu klatki i na nich juz dokonywac dokladnej analizy (wykreslac katy w stawach itp).

 

mam nadzieje ze dosc dokladnie opisalem swoj problem. chcialbym abyscie polecili mi latwy w obsludze program ktory mi w tym 'klatkowaniu' pomoze. z gory dzieki za pomoc. 

 

dobrej nocki

leggo
komentarz
komentarz

Jeśli dobrze zrozumiałem chodzi o "wyciągnięcie" poszczególnych klatek z wybranego fragmentu pliku.

Możesz to zrobić np. programami virtualDub lub Avidemux. Zaznaczasz wybrany fragment filmu i z menu wybierasz "zapisz zaznaczenie jako obrazy".

nowyy
komentarz
komentarz

o to wlasnie chodzi. dzis wyprobuje programy ktore poleciles. dzieki bardzo ;)

nowyy
komentarz
komentarz

sorki ze nowy post zamiast edycji ale chce podbic temat bo potrzebuje szybko pomocy

 

jesli mam powiedzmy 3 filmiki trwajace np. 2, 3 i 4 sekundy i chce kazdy z nich podzielic na taka sama ilosc klatek to jakim programem to zrobic? virtualdub ma opcje po prostu wyeksportowania klatek ale nie moge tam znalezc nic zeby ustawic ile ich chce miec a to wazna sprawa poniewaz musze opisac cykl kroku w procentach a robienie screenow 'recznie' zajmie bardzo duzo czasu ktorego niestety nie mam :p

 

z gory dzieki za pomoc

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!