x-kom hosting

Brak obrazu.

lukaspl
utworzono
utworzono

Witam wszystkich. Na wstepie zaznaczam że jestem dosyć "zielony" w kwestii komputerów wiec z góry przepraszam jeżeli moje pyt bedzie banalnie głupie lub jeżeli informacje nie będą wystarczająco zprecyzowane. Dodatkowo przepraszam za pisownię (wiem że niektórych to b kole w oczy) ale jestem na emigracji od długiego czasu i zwyczajnie zapominam pisowni.
przechodząc do rzeczy. Dosyć niedawno weszłem w posiadanie części do komputera, wszytkiego razy trzy tzn płyta główna karta graficzna ram itd.
Postanowiłem złożyć sam te części i o dziwo po obejrzeniu paru tutoriali na you tube udało mi sie to bez wiekszych problemów. .. ale tylko z jednym kompem. Pozostale dwa po poskladaniu i odpaleniu wydają sie pracować dobrze tzn słychać prace dysku twardego wszystkie wiatraki chodzą, ogólnie wszystko jest ok oprócz tego że nie nadają sygnału na monitor, ani biosu totalnie nic. Próbowałem kombinować z wymianą poszczególnych części z jednego do drugiego i odwrotnie i potem je uruchamiać ale dalej było to samo.
Totyle na chwile obecną, jeżeli będą potrzebne jakieś informacje odnośnie czesci to mogę podać (nie zamieszczałem zdjęć bo zdjęcie monitora z napisem no signal chyba by tu nie wiele pomogło. Dzieki za jakakolwiek pomoc.

BAKUN
komentarz
komentarz

Podaj dokładne nazwy tych części, bo coś czuje że źle jest coś podłączone lub się gryzie ze sobą.

lukaspl
komentarz
komentarz

Płyta główna to ASRock ConRoe 945G-DVI, procesor INTEL CORE 2 DUO 1.86GHZ, grafika to Nvidia Fanless 8500 256mb, plus 4gb ramu. Czy istnieje możliwość sprawdzenia czy np przyadkowo niespalilem procesora lub płyty głównej? W sensie sprawdzić gdzieś napięcie lub jego brak?

BAKUN
komentarz
komentarz