kactuzz utworzono 13 listopada 2013 utworzono 13 listopada 2013 Witam, mam problem w wordzie z zaznaczaniem tekstu a raczej z jego brakiem. Standardowo można zazaczać w każdą stronę i z każdego momentu tekstu - ja moge tylko od lewej do prawej i na dodatek nie jest to zaznaczenie na niebiesko tylko na szaro. Ctrl+a nie działa. Najśmieszniejsze to, że np w power poincie jest wszystko normalnie. Diagnostyke próbowałem, instalowałem nawet ze 3 pirackie wersje i dalej to samo.
Kamilkadze komentarz 13 listopada 2013 komentarz 13 listopada 2013 A masz normalnie napisany tekst czy może jakieś dziwne pole tekstowe, albo tabelkę czy coś?
kactuzz komentarz 13 listopada 2013 Autor komentarz 13 listopada 2013 Normalny tekst. Każdy dokument czy to nowo utworzony czy edytowany ma ten sam problem. Resetowałem nawet ustawienia ze strony microsoftu (taki pliczek co usuwa wszystkie ustawienia i rejestr) i nadal to samo. Myślałem, że na laptopie mam coś nie tak no ale skoro w innym programie z offica jest normalnie to już nie mam pomysłów.
Kamilkadze komentarz 13 listopada 2013 komentarz 13 listopada 2013 A ten Twój office którego używasz jest oryginalny i aktywowany?
Kamilkadze komentarz 13 listopada 2013 komentarz 13 listopada 2013 A jak zapiszesz plik z rozszerzeniem rtf a nie docx i potem go otworzysz to działa zaznaczenie?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.